پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دستکش موتور

معرفی استار سیکلت متخصص‌ترین فروشگاه کلاه کاسکت

همه‌ی ما می‌دانیم که به علت بالا رفتن قیمت خودرو، خیلی از افراد به‌ویژه جوانانی که ازلحاظ مالی، تازه در حال پا گرفتن هستند، قدرت خرید ندارند.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

از سویی دیگر در تمام نقاط به‌ویژه کلان‌شهرها در اکثر ساعات روز، ترافیک به حدی بالا است که رغبت استفاده از اتومبیل را از دیگران می‌گیرد. البته ناگفته نماند که ساکنین برخی مناطق با آب‌وهوای معتدل، ترجیح می‌دهند برای استفاده هر چه بیشتر از هوا به‌ویژه در فصل بهار و زمستان، کمتر از ماشین استفاده کنند. دلایل ذکرشده و صدها مورد دیگر دست‌به‌دست هم نهاده‌اند که امروزه موتورسواری معمولاً بدون استفاده از کلاه کاسکت، در کشور رایج شده و تعداد موتورسواران هر روز بیشتر شوند. موتورسیکلت اگرچه یکی از وسایل نقلیه‌ی کارآمد برای حمل‌ونقل است، اما همیشه هم خطرات جبران‌ناپذیری برای رانندگان خود دارد.

چه‌بسا شما سال‌ها موتورسوار حرفه‌ای باشید، اما در یک لحظه تعادل خود را ازدست‌داده و دچار سانحه و صدمه شوید. طبق آمار و گزارش‌های هرساله تعداد زیادی از افراد جان خود را بر اثر تصادف با موتور از دست می‌دهند. برای پیشگیری از این اتفاقات ناگوار و کمتر شدن حوادث موتورسواری، بهترین راه حفظ ایمنی، هنگام استفاده از موتور است. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از موتور ضمن مطمئن بودن از سلامت کلی موتور و تمامی لوازم‌یدکی و جانبی آن، حتماً از کلاه کاسکت نیز استفاده نمایید. در ادامه قصد داریم فروشگاه معتبر استار سیکلت را به شما معرفی کنیم؛ فروشگاهی مجهز که به شما فرصت می‌دهد به تمام تجهیزات موتورسواری دسترسی داشته و محافظ جان خود در برابر خطرات و حوادث باشید.

آشنایی با فروشگاه استار سیکلت

گفتنی است که این فروشگاه معتبر، فعالیت خود را در زمینه‌ی فروش انواع لوازم‌یدکی و لوازم جانبی موتور، از سال 1396 شروع کرد و شعار آن همیشه تنوع و قیمت مناسب بوده است. این فروشگاه با بالا بردن حس امنیت و به‌تبع حس خوب استفاده از این وسیله نقلیه، فرهنگ موتورسواری اصولی را ترویج و طرفداران آن را بیشتر کرده است. این فروشگاه که مرکز انواع کلاه کاسکت است و بیشتر مخاطبان و مشتریان، آن را به فروشگاه کلاه کاسکت می‌شناسند، دارای دو شعبه در تهران است که یکی از آن‌ها در گمرک که به مهد موتورسواری ایران معروف است و دیگری در میدان هروی، استقرار یافته‌اند. وجود این دو شعبه در دو نقطه‌ی شهر، این فرصت را به دوستداران و مشتریان این فروشگاه داده تا هر وقت بخواهند، به‌صورت حضوری مراجعه کرده و از میان تنوع و کیفیت چشمگیر لوازم جانبی و لوازم‌یدکی موجود، اقلام موردنظر خود را انتخاب کنند. ضمن اینکه دارای فروش اینترنتی نیز بوده و خرید شما را در اسرع وقت و کمترین هزینه، هر جای کشور که باشید به‌دست شما می‌رسانند. ناگفته نماند که این فروشگاه خدمات مشاوره‌ی رایگان به‌صورت حضوری و تلفنی نیز برای مشتریان در نظر گرفته است تا اگر در زمینه‌ی نوع کلاه کاسکت یا هر چیز دیگری سؤال یا ابهامی داشتید باحوصله و بر اساس دانش شغلی و تجربه‌ای که دارند، پاسخ دهند.

مهم‌ترین لوازم موتور‌سواری برای ایمنی بیشتر

معمولاً در تصادفات و سوانح جان‌خراش موتورسواری، سر و جمجمه، بیشترین آسیب را می‌بینند و متأسفانه بیشترین خطر را هم برای موتورسواران به همراه دارد؛ به‌طوری‌که اکثر مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادف با موتور، بر اثر ضربه‌مغزی بوده است، بعدازآن، شکستن گردن، ستون فقرات و مفاصل دست‌وپا بیشترین آسیب را به همراه دارند؛ بنابراین با توجه به مطالب گفته‌شده برای خرید لوازم ایمنی، لباس موتورسواری، دستکش موتورسواری و کلاه را در لیست خود بگذارید.

کلاه کاسکت

لباس موتور سواری

حتماً شما هم دیده‌اید که موتورسواران حرفه‌ای علی‌رغم اینکه با سرعت زیادی زمین می‌خورند، دچار آسیب نمی‌شوند. گرچه شما برای رانندگی در سطح شهر نیازمند این پوشش نیستید؛ اما حتماً اقلامی چون، کاپشن موتورسواری، زانوبند و آرنج‌بند را تهیه نمایید.

کلاه کاسکت

همان‌طور که گفتیم، فروشگاه استار سیکلت، منبع انواع کلاه‌های ایمنی است. این فروشگاه معتبر با داشتن بیش از 300 مدل کلاه، این فرصت را به شما می‌دهد تا طبق سلیقه، بودجه و هر فاکتور دیگری که دارید بهترین کلاه را با بالاترین کیفیت انتخاب کرده و از خود، در برابر خطرات و صدمات جبران‌ناپذیر، محافظت نمایید. ازجمله کلاه‌های جذاب این فروشگاه می‌توان به مدل‌های حرفه‌ای، پیشرفته‌ی بلوتوث دار، فک دار، بدون فک، فک متحرک، واشاره کرد. ضمن اینکه برای آن دسته از موتورسوارانی که از گرما یا سنگینی کلاه گله‌مند هستند نیز طرح‌های کلاه نیمه، سه چهارم، کراسه و را ارائه می‌دهد.

دستکش موتورسواری

فروشگاه کلاه کاسکت، گرچه منبع انواع و اقسام کلاه کاسکت، با هر طرح و قیمتی است، اما همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید هرکدام از لوازم‌یدکی یا لوازم جانبی موتور خود را که نیاز داشتید، با خیال راحت، در این مرکز پیداکرده و خریداری نمایید. حتماً می‌دانید که دست قسمتی است که با یک تصادف ساده هم دچار خراش و آسیب می‌شود؛ بنابراین برای پیشگیری از خطر و همچنین جهت استفاده در سرما می‌توانید دستکش موتورسواری را از بین صدها مدل موجود در این فروشگاه انتخاب نمایید.

موتورسواری لذت‌بخش همراه با ایمنی

گفتنی است که موتورسیکلت یکی از وسایل نقلیه‌ای است که در کشورهای توسعه‌یافته و با درآمد متوسط، بیشترین مخاطبان و طرفداران را دارد؛ اما متأسفانه به علت رعایت نکردن نکات ایمنی، بیشترین تصادفات و صدمات را برای موتورسواران ثبت کرده است. اولین گام برای پیشگیری از خطرات جانی استفاده از کلاه کاسکت است؛ که استفاده از آن می‌تواند از شکستگی ناحیه‌ی میانی صورت و جمجمه جلوگیری و در مواردی شما را از مرگ نجات دهد. شما می‌توانید برای خرید یک کلاه ایمنی استاندارد و مقاوم با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید به فروشگاه کلاه کاسکت مراجعه نمایید. همان‌طور که اشاره کردیم این فروشگاه مجهز، علاوه بر دو شعبه مرکز خرید حضوری، دارای فروش اینترنتی نیز است که می‌توانید از راه‌های مختلف مانند خرید از سایت، ثبت سفارش کرده و کالای خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

کلاه کاسکت

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی