پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رادیاتور

تولید ایرکولر ژنراتور آنسالدو در شرکت رادیاتور ایران

تولید ایرکولر خنک ‏کننده هوای توربین گازی ژنراتور آنسالدو به سفارش گروه مپنا توسط متخصصین شرکت رادیاتور ایران صورت گرفت.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز، شرکت رادیاتور ایران یکی از طراحان و تولیدکنندگان مبدل‌های صنعتی در کشور است که به پشتوانه نیروهای متخصص خود، همواره در طراحی و ساخت انواع مبدل‏های حرارتی برای صنایع برق، نفت، گاز، پتروشیمی و …. پیشرو بوده و در همین راستا، اقدام به طراحی و ساخت ایرکولر خنک‏کننده هوای توربین گازی ژنراتور آنسالدو به سفارش گروه مپنا کرده است.

گروه مپنا در سال‏های گذشته ایرکولر خنک‏کننده هوای توربین گازی ژنراتور آنسالدو را از خارج کشور خریداری می کرد که با همت و تلاش متخصصین شرکت رادیاتور ایران، این محصول داخلی سازی شده و تمام مراحل طراحی و ساخت آن در داخل این شرکت صورت گرفته است.

در مرحله اول تولید این محصول، تعداد 32 دستگاه ایرکولر در شرکت رادیاتور ایران تولید و تحویل شرکت مپنا شده که با توجه به کیفیت و طراحی مناسب محصولات تولیدی این شرکت، گروه مپنا در مرحله دوم اقدام به عقد قراردادی جهت ساخت 48 دستگاه ایرکولر ژنراتور آنسالدو کرد و طبق توافق طرفین این محصولات در طی هشت ماه تولید و تحویل می شود.

گفتنی است مبدل حرارتی در ژنراتور وظیفه خنک‏کاری هوای استاتور و کاهش دما از 85 درجه به 40 درجه سانتیگراد را بر عهده دارد و در حال حاضر شرکت رادیاتور ایران به عنوان یکی از شرکت‏های طراح و سازنده انواع مبدل حرارتی در لیست تامین کنندگان گروه مپنا قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی