پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

۵۰۰۰ کارت سوخت در تهران مسدود شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، پنج هزار کارت هوشمند سوخت شخصی در منطقه تهران مسدود شده است.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

با اعلام روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی گفت: در این مدت، پن این تعداد کارت سوخت بنزین و نفتگاز که از سهمیه سوخت یارانه‌ای آنها سوء استفاده می‌شد، شناسایی شد و بیش از ۲۵۰ پرونده تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

یاسمی اذعان کرد: با بررسی روند سوختگیری‌ها و استخراج شماره پن کارت‌های دارای تراکنش پرتکرار به صورت متوالی توسط گروه‌های بازرسی منطقه تهران، این تعداد کارت سوخت مسدود شد.

وی افزود: گروه‌های ویژه، ظرفیت باک خودروها با لیتراژ سوخت‌گیری کارت‌های سوخت در طی روز را بررسی کرده و نتایج را با تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته موجود در جایگاه‌ها مطابقت می‌دهند.

رئیس کارگروه تخصصی تأمین و توزیع سوخت کلانشهر تهران تأکید کرد: شهروندان از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران و همچنین کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت خودداری کنند.

این مقام مسئول گفت: شهروندان در صورت رؤیت هرگونه تخلف در جایگاه‌های عرضه فرآورده می‌توانند با سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس حاصل کرده و پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را ثبت کنند تا در اولین فرصت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی