پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لانچیا (26)

بازگشت قدرتمند لانچیا!

این روزها که بازار پر شده از خودروسازان بزرگ و کوچک، نام لانچیا (لانسیا) کمتر به گوش می‌رسد.

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۴ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

زیرا که این خودروساز بیش از یک دهه در سکوت به سر می‌برد اما حالا با  با طراحی خیره کننده به عنوان تنها محصول جدیدش در طول 14 سال اخیر، قدرتمند به بازار بر می‌گردد.

لانچیا (1)

اپسیلون جدید، اولین محصول تمام برقی این کمپانی نیز محسوب می‌شود که پیشرانه‌های هیبریدی و بنزینی نیز به زودی برای آن عرضه خواهد شد. لانچیا اپسیلون از پلتفرم پژو 208 بهره می‌برد. یک موتور الکتریکی در زیر کاپوت، 154 اسب بخار نیرو و 260 نیوتون متر گشتاور را به اپسیلون هدیه می‌دهد و آن را قادر می سازد تا با یکبار شارژ کامل، مسافت 403 کیلومتر را بپیماید.

لانچیا (10)

اما بارزترین ویژگی اپسیلون، طراحی جذاب و متفاوت آنست. لانچیا از موتیف Y در طراحی این محصول استفاده کرده است. نوار باریک LED به شکل Y در جلو با چراغ‌های اصلی در داخل سپر، آن را به یکی از متفاوت ترین خودروهای بازار تبدیل می‌کند. همین فرمت Y مانند را در داخل چراغ‌های دایره‌ای عقب نیز می‌توان مشاهده کرد. کابین آن نیز با طراحی جذابش، کاملأ متمایز است. اپسیلون جدید، جانی تازه را در کمپانی لانچیا می‌دمد. پس از این مدل، لانچیا کار خود را با پرچمدار گاما در سال 2026 و دلتا در سال 2028 ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی