پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ردیاب

ردیاب اهنربایی برای ردیابی دیگران یا امنیت خودمان

کاربرد انواع ردیاب در زندگی و اشنایی با انواع ردیاب های ایران جی پی اس را باید آموزش دید.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

شاید تصور کنید که موارد استفاده از ردیاب‌ها، فقط در فیلم‌های سینمایی اکشن و پلیسی است. اما واقعیت امر، این است که ردیاب‌ها، ابزاری ضروری و حیاتی برای امنیت اشخاص، خودرو یا هر وسیله دیگری، محسوب می‌شوند. در این مطلب، با برخی از انواع ردیاب خودرو (مانند ردیاب اهنربایی) و ردیاب شخصی ، آشنا می‌شویم و همچنین، ایران جی پی اس را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

درباره ردیاب‌ها بیشتر بدانید

ردیاب، یک وسیله مهم حفاظتی و نظارتی محسوب می‌شود. ردیاب‌ها، در انواع و اقسام مدل‌ها، در دسترس هستند که برای کاربردها و اهداف مختلفی، طراحی‌شده‌اند. ازجمله ردیاب خودرو می‌توان به ردیاب اهنربایی یا ردیاب مگنتی، انواع ردیاب سیار، انواع ردیاب ضد سرقت، ردیاب شنود دار، ردیاب بدون نصب و ده‌ها مورد مختلف، اشاره کرد که هرکدام از آن‌ها، ویژگی و کارایی منحصربه‌فردی دارند.

از این وسیله مهم و پرکاربرد، جهت ردیابی و ردگیری وسایل سرقت شده یا گمشده، استفاده می‌شود. این دستگاه، می‌تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان ممکن، به موقعیت مکانی خودرو یا انسان مدنظرتان، دسترسی پیدا کنید.

ردیاب اهنربایی؛ مهم‌ترین نوع ردیاب برای ماشین و اشخاص

ردیاب

ردیاب اهنربا دار که بانام ردیاب مگنتی یا ردیاب مگنت دار نیز شناخته می‌شود، یک ردیاب بدون نصب و مجهز به آهن‌ربا است که می‌توان آن را خیلی راحت، به قسمتی از خودرو یا هر وسیله دیگری چسباند. بدون نصب بودن این نوع ردیاب، به معنی این است که نیازی به اتصال سیم یا فیش ندارد و خیلی سریع و راحت، قابل‌استفاده است.

از این وسیله، می‌توان به‌عنوان ردیاب خودرو نیز استفاده کرد. مزیت بدون نصب بودن این نوع ردیاب سیار، باعث می‌شود که بتوان از آن برای نظارت و ردگیری وسایل نقلیه، استفاده کرد. از ردیاب اهنربایی، گاهی با عنوان ردیاب ضد سرقت نیز یاد می‌شوددلیل این موضوع نیز به خاطر امکان بررسی موقعیت مکانی آن، به‌صورت لحظه‌ای است.

ردیاب شنود دار؛ وسیله‌ای برای نظارت بهتر و دقیق‌تر

در برخی از مدل‌هایی پیشرفته ردیاب‌ها، شاهد به‌کارگیری قابلیت شنود هستیم. این قابلیت، در انواع مدل‌های ردیاب اهنربا دار نیز به چشم می‌خورد. به دلیل وجود این ویژگی، نه‌تنها می‌توان از موقعیت مکانی ردیاب و وسیله نقلیه خود مطلع شد، بلکه می‌توان از صحبت‌ها و وقایع در حال وقوع نیز آگاه بود.

این مدل از ردیاب‌ها، دارای فناوری پیشرفته‌تر و مدرن‌تری نسبت به مدل‌های قدیمی هستند. ردیاب شنود دار، همچنین می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین اسناد و مدارک، در پرونده‌های مربوط به سرقت و زورگیری، استفاده شود؛ چراکه با ضبط واضح صدا، می‌تواند مدرک محکم و قابل استنادی در پرونده‌های قضایی باشد.

این موضوع، اهمیت انواع ردیاب اهنربایی یا ردیاب مگنت دار را که به قابلیت شنود، مجهز هستند را بالابرده است. علاوه بر استفاده از این نوع ردیاب در مناطق ناامن و پرخطر، در مناطق امن و قابل‌اعتماد نیز افراد بسیاری اقدام به استفاده از آن می‌کنند. گفتنی است که انواع این ردیاب‌ها، در فروشگاه ایران جی پی اس، در دسترس شما قرار دارد.

ویژگی ردیاب‌های ارائه‌شده در فروشگاه ایران جی پی اس

ردیاب، یک وسیله کاربردی و پراستفاده محسوب می‌شود؛ اما توجه داشته باشید که یک ردیاب مناسب، باید دارای ویژگی‌های خاصی نیز باشددر ادامه، چند ویژگی مهم ردیاب irangps را بررسی خواهیم کرد. گفتنی است که ردیاب اهنربایی، این قابلیت‌ها را در خود، جای‌داده است.

مخفی بودن

یک ردیاب ضد سرقت خوب و کاربردی، علاوه بر اینکه باید یک ردیاب بدون نصب باشد، باید یک ردیاب مخفی نیز باشد. مخفی بودن یک ردیاب، یعنی امکان شناسایی آن بر روی خودرو، وجود نداشته باشد. یک ردیاب مخفی، باعث می‌شود تا در طول فرآیند نظارت و بازرسی، احتمال کشف و شناسایی آن، کم باشد و کارایی بالاتری از خود نشان دهد. ردیاب سیار، به دلیل ذات کاربردی خود، باید به‌گونه‌ای طراحی و جاگذاری شود که امکان لو رفتن آن، وجود نداشته باشد.

کوچک بودن

یک ردیاب کوچک، تمام آن چیزی است که شما برای محافظت از خودرو خود، به آن نیاز خواهید داشت. کوچک بودن یک ردیاب اهنربایی، سبب می‌شود تا امکان قرارگیری آن در هر مکانی از خودرو، محیا باشد و هیچ نگرانی خاصی بابت استفاده از آن، نداشته باشید. ردیاب کوچک، همچنین می‌تواند با هر وسیله دیگری همراه شود و به دلیل ابعاد کوچک خود، شک‌برانگیز نباشد. ردیاب ریز می‌تواند برای استفاده در میان وسایل شخصی یک فرد نیز به‌کار گرفته شود.

دقیق بودن

یک ردیاب دقیق، باعث می‌شود احتمال خطا و عدم ردگیری آن، بسیار کاهش یابد. انواع ردیاب irangps، ویژگی دقیق بودن را به خوبی در خود، جای‌داده است و بدین ترتیب، می‌توانند یک دید دقیق‌تر برای نظارت و ردگیری وسایل نقلیه، به شما ارائه دهند. بنابراین، یک ردیاب مگنتی مناسب، باید همچنین یک ردیاب دقیق و قابل‌اعتماد نیز باشد.

ارزان بودن

بسیاری از فروشگاه‌های ارائه‌دهنده ردیاب مگنت دار یا ردیاب اهنربا دار، محصولات خود را باقیمتی بسیار بالا، عرضه می‌کنند. متأسفانه، این موضوع سبب شده است تا از ردیاب اهنربایی، استقبال چندان زیادی نشود. بااین‌حال، انواع ردیاب irangps، باقیمتی مناسب، عرضه می‌شود تا مردم عزیز ایران، بتوانند امکان استفاده از انواع ردیاب ارزان‌قیمت را داشته باشند. توجه داشته باشید که ردیاب ارزان، به معنی کیفیت پایین نیست، بلکه معنای آن، قیمت رقابتی است.

ردیاب

سخن نهایی

در این مطلب، نگاهی داشتیم به کاربرد و ویژگی ردیاب‌های ارائه‌شده در فروشگاه ایران جی پی اس. گفتنی است که ردیاب‌ها، در انواع و اقسام مختلفی، در دسترس هستند که متناسب با ابعاد و مشخصات خود، کارایی مختلفی نیز ارائه می‌دهند. به‌عنوان‌مثال، یک ردیاب ریز، برای موارد حساس‌تر، مورداستفاده قرار می‌گیرد ولی یک ردیاب شنود دار، برای مکانی غیرقابل‌کشف و نسبتاً بزرگ، کارایی دارد.

اگر به دنبال انواع ردیاب ریز، ردیاب دقیق، ردیاب کوچک و انواع ردیاب مخفی هستید، می‌توانید به فروشگاه ایران GPS، به نشانی اینترنتی www.irgpstracker.com، مراجعه فرمایید. این فروشگاه، ضمن ارائه انواع ردیاب ارزان‌قیمت و اقتصادی، می‌تواند به شما درزمینه انتخاب بهترین نمونه ممکن، جهت استفاده در خودرو یا وسایل شخصی خود، کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی