پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دو خودرو جدید ام وی ام رونمایی می شوند.

سال آینده دو محصول جدید MVM یک محصول چری عرضه می شود.

مدیرعامل مدیران خودرو اعلام کرد سال آینده دو محصول جدید MVM یک محصول چری از سوی مدیران خودرو عرضه می شود. ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو، با اعلام این خبر از همکاری برخی تامین کنندگان قطعه چری با قطعه سازان ایرانی برای افزایش درصد داخلی سازی تولیدات در ایران خبر داد. وی با بیان اینکه به […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

مدیرعامل مدیران خودرو اعلام کرد سال آینده دو محصول جدید MVM یک محصول چری از سوی مدیران خودرو عرضه می شود.

ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو، با اعلام این خبر از همکاری برخی تامین کنندگان قطعه چری با قطعه سازان ایرانی برای افزایش درصد داخلی سازی تولیدات در ایران خبر داد.

وی با بیان اینکه به دنبال افزایش داخلی سازی تولیدات ام.وی.ام تا 40 درصد هستیم، اظهار داشت: میزان تولید مدیران خودرو در پایان سال جاری به 40 هزار دستگاه خواهد رسید.

ژانگ، با اشاره به حضور 10 ساله و موفق برند چری در ایران تصریح کرد: در آینده نزدیک و با رفع کامل تحریم ها شرایط بازار متفاوت خواهد شد و توان خرید مشتریان ایرانی در بازار خودرو افزایش می یابد.

همچنین آقای “خه” مدیر ارشد چری اینترنشنال در این نشست از 200 هزار مشتری فعلی مدیران خودرو در بازار ایران تشکر کرد و گفت: سال جاری سرمایه گذاری خوبی در خدمات پس از فروش برای تامین خدمات و قطعات داشته ایم چراکه هدف گذاری اصلی ما فقط رضایت مشتریان بازار ایران است.

وی در واکنش به اینکه با حضور برندهای جدید اروپایی، ژاپنی، امریکایی و … رقابت چینی ها در آینده بازار ایران چالش برانگیز می شود، تصریح کرد: ما همواره محصولات جدید چری را در بازار ایران تولید و عرضه کرده ایم و در حال حاضر رابطه بسیار خوبی با مدیران خودرو و نمایندگان فروش این شرکت داریم و با اعتماد به مردم ایران و انتخاب آنها معتقدیم شرکت های دیگر نمی توانند همانند ما در ایران فعالیت کنند.

“خه” با توجه به همکاری چری با خودروسازانی نظیر جگوار و لندروور تاکید کرد: همکاری با برندهای خارجی در ایران نیز دور از ذهن نیست چراکه مدیران خودرو به عنوان یک خودروساز بخش خصوصی ظرفیت تولید سالانه 50 هزار دستگاه خودرو را دارد.

امیرحسن امیری مدیر فروش مدیران خودرو نیز مهمترین دلایل موفقیت چری در زمینه فروش و کسب رتبه نخست رضایت فروش و خدمات پس از فروش با رای مشتریان را ارائه طرح های متنوع فروش، تحویل به موقع، بهبود شرایط خدمات پس از فروش، ارتباط موثر و مستمر با مشتریان و … اعلام کرد.

به گفته وی، مدیران خودرو در برهه هایی از سال اقدام به ارائه محصولات با حاشیه سود اندک کرده چراکه اولویت اول ما رضایت حداکثری مشتریان بوده است.

تابوی بی کیفیتی خودروهای چینی تا حد زیادی شکسته است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی