پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Audi Q4 E-tron

نادین خودرو از آئودی Q4 E-Tron رونمایی کرد

شرکت نادین خودرو از آئودی Q4 E-Tron ، کراس اوور برقی وارداتی خود در مرکز خرید سام سنتر تهران رونمایی کرد.

javankhodro
سه شنبه - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

این خودروی تمام برقی دارای ویژگی های بیشتر و کابین بزرگتر نسبت به برخی از نزدیکترین رقبای خود با موتور درونسوز است. همچنین می توان این خودرو را کاملا سبز و دوستدار محیط زیست دانست. یکی از ویژگی هایی که می تواند خرید آئودی Q4 E-tron را کاملا مناسب سازد، تعرفه بسیار پایین گمرکی آن است که قیمت آن را برای عرضه در بازار متعادل می کند و به اصطلاح ارزش خرید بالایی پیدا می کند.

Audi Q4 E-tron

قوای محرکه Q۴ E-Tron شامل یک موتور برقی می‌شود که نیرو را به محور عقب منتقل می کند و با تولید 204 اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور، شتاب صفر تا صد حدود ۸.۵ ثانیه را به ارمغان می آورد و حداکثر سرعت آن به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
قوای محرکه قوی‌تر در Q۴ E-Tron ۵۰ شامل دو موتور الکتریکی می‌شود که در مجموع، ۳۱۳ اسب بخار قدرت و ۴۷۲ نیوتن متر گشتاور را به چهار چرخ خودرو وارد می‌کنند. مدل ۵۰ تنها به ۶.۸ ثانیه زمان احتیاج دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

Audi Q4 E-tron

در حالت فول شارژ باتری، حداکثر مسافت قابل پیمایش Q4 E-tron حدود ۶۰۵ کیلومتر و برای مدل ۵۰ حدود ۵۶۰ کیلومتر اعلام شده است. این باتری در صورت استفاده از کابل شارژ معمولی و برق شهری، به ۱۲ ساعت زمان برای شارژ کامل احتیاج دارد.

Audi Q4 E-tron

طبق اعلام شرکت نادین خودرو، نسخه فول تر این خودرو نیز عرضه خواهد شد.

Audi Q4 E-tron

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی