پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرمان موتور

امضای توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و شرکت کرمان موتور

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و شرکت کرمان موتور به امضا رسید.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت کرمان موتور با حضور معاون ریاست جمهوری و مدیرعامل شرکت کرمان موتور به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور با توجه به اهمیت بسیار بالای کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان انتشار آلاینده ها، این توافق‎نامه، در راستای تحقق اصلاح الگوی مصرف حامل های انرژی و رفع ناترازی در بخش حمل و نقل کشور امضا شد.

کرمان موتور

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاونت علمي، فناوری و اقتصاد دانش بنيان ریاست جمهوری، در طی نشستی که در محل امضای توافق نامه در محل شرکت کرمان موتور و با حضور مدیرعامل این شرکت انجام گرفت با اشاره به لزوم فراهم کردن بستر همکاری متقابل مابین شرکت های دانش بنیان و صنایع تولیدی بر لزوم همکاری فی مابین شرکت کرمان موتور و شرکت های دانش بنیان به منظور هم افزايي ظرفيت­ها و توانمندي­های طرفين تاکید کرد و همچنین افزود: هدف از اجرای این توافق نامه که به مدت چهار سال و در دو فاز اجرا خواهد شد، کسب دانش فنی، طراحی و تولید قوای محرکه کم مصرف در خودروهای داخلی بنزینی و تحقق صرفه جویی مصرف سوخت بیش از 2 لیتر در 100 کیلومتر با تمرکز بر یکی از خودروهای تولید شده توسط کرمان موتور خواهد بود. 

کرمان موتور

در ادامه این نشست دهقانی فیروزآبادی معاونت علمي، فناوری و اقتصاد دانش بنيان ریاست جمهوری به همراهی سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور با حضور در معاونت توسعه محصول از تجهیزات، آزمایشگاه ها و اقدامات این معاونت در راستای تحقیق و توسعه محصولات جدید و ارتقا و بهبود کیفیت محصولات در حال تولید بازدید نمودند. همچنین  از سوی دکتر دهقانی و هیئت همراه از خودروهای کی ام سی ایگل در دو نسخه بنزینی و برقی و همچنین کی ام سی T9 و کی ام سی X5  بازدید شد.

گفتنی است در این نشست توانایی های شرکت کرمان موتور و برنامه این شرکت برای ارتقا به با ارزش ترین خودروساز خصوصی خاورمیانه نیز مطرح شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی