پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلاک خودرو

پلیس راهور قبول نکرد/ خودروهای تحویلی بعد از ۲۲ بهمن پلاک ۱۴۰۳ نگرفتند

پلیس راهور اعلام کرده بود خودروهایی که بعد از ۲۲ بهمن از کارخانه ترخیص شوند مدل آنها ۱۴۰۳ ثبت می‌شود، اما در عمل چنین چیزی رخ نداد.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

22 بهمن‌ماه امسال بود که پلیس راهور خبر خوشی در مورد شماره‌گذاری خودروهایی که بعد از 22 بهمن از کارخانه ترخیص می‌‌‌شوند اعلام کرد و گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا خودروهایی که از 22 بهمن به بعد از کارخانه ترخیص می‌‌‌شوند به جای 1402 مدل آنها 1403 شماره‌‌‌گذاری شود.

سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور در این راستا تاکید کرده بود: البته اگر کارخانه شماره شاسی خودرویی را قبل از 22 بهمن به پلیس راهور اعلام کرده باشد و بخواهد بعد از 22 بهمن آن خودرو را ترخیص کند، دیگر مدل خودرو 1403 شماره‌گذاری نمی‌شود.

در واقع شرط شماره‌‌‌گذاری خودروها به سال 1403 این است که خودروها بعد از 22 بهمن تولید شوند و شماره شاسی آنها نیز بعد از 22 بهمن به پلیس اعلام شود.

این در حالی است که همچنان خودروهایی که بعد از 22بهمن تحویل داده‌‌‌اند نیز پلاک 1402 را دارند.

مالکان این خودروها در حالی که صرفا کمتر از یک‌ ماه به پایان سال مانده باید شاهد افت یک‌ ساله مدل خودروی خود باشند و از سوی دیگر در حالی باید هزینه یک سال عوارض خودرو در سال 1402 را پرداخت کنند که عملا کمتر از یک‌ ماه از خودروی خود استفاده کرده‌‌‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی