پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات جدید آرین دیزل در سال ۱۴۰۳ چه خواهد بود؟

در آخرین نشست خبری شرکت آرین دیزل در سال ۱۴۰۲، مسئولین این شرکت از برنامه و همچنین محصولات جدید این شرکت برای سال ۱۴۰۳ خبر دادند.

مهدی درفشی
دوشنبه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

در این نشست، سعید محمودی مدیر بخش محصولات تجاری برند جی‌ای‌سی از عرضه کامیونت ۱۲ تن این برند در سال ۱۴۰۳ خبر داد. طبق گفته محمودی، این کامیونت در شش ماهه‌ی اول سال آتی وارد بازار خواهد شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این کامیونت ۱۲ تن سهم خوبی را کسب خواهد کرد.
در ادامه نشست، مدیر بخش محصولات تجاری برند جی‌ای‌سی در پاسخ به سوال خبرنگار جوان خودرو مبنی بر شیوه فروش خودرو به ارگان‌ها گفت: فروش انواع خودرو با کاربری‌هایی نظیر آتش نشانی ملزم به حضور در مناقصات است. علاوه بر این، کاربری‌های کامیونت JAC در سال آتی تکمیل‌تر خواهد شد.


همچنین محمودی در خصوص افزایش سهم بازار محصولات آرین دیزل گفت: برای سال آینده، آرین دیزل روی تولید چهار هزار دستگاه انواع کامیونت و کامیون هدف گذاری کرده است. این امر باعث می‌شود که سهم این شرکت از بازار خودروهای سنگین از 24 درصد به 40 درصد افزایش پیدا کند.

شایان ذکر است که در این نشست، علاوه بر مدیر بخش محصولات تجاری JAC، سروش قاسمیه مدیر بخش محصولات تجاری برند شک موتو نیز حضور داشت و از عرضه کامیون X6000 در سال ۱۴۰۳ خبر داد. به گفته قاسمیه، شک موتو X6000 در کلاسی بالاتر از X5000 قرار گرفته و محصول پرچمدار آرین دیزل خواهد بود. همچنین سروش قاسمیه از عرضه کامیون شک موتو X5000 با دو کاربری جدید خبر داد. به گفته وی، شک موتو X5000 به زودی با دو کاربری آتش نشانی و ویژه راهسازی تولید و عرضه خواهد شد. در پایان نیز باید خاطرنشان کرد که گسترش خدمات پس از فروش و راه اندازی تعمیرگاه مرکزی از دیگر برنامه‌های آرین دیزل در سال 1403 خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی