پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

کاهش رکود بازار خودرو با نزدیک شدن به نوروز

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اعتقاد دارد رکود بازار خودرو به دلیل نزدیک شدن به نوروز تا حد زیادی کاهش یافته است اما این تکاپو معمولاً از اواخر بهمن ماه رخ میداد. به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، امیر ارسلان منصوری در مورد بازار شب عید فروشندگان خودرو اظهار داشت: بازار خودرو همه ساله در بهمن […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اعتقاد دارد رکود بازار خودرو به دلیل نزدیک شدن به نوروز تا حد زیادی کاهش یافته است اما این تکاپو معمولاً از اواخر بهمن ماه رخ میداد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، امیر ارسلان منصوری در مورد بازار شب عید فروشندگان خودرو اظهار داشت: بازار خودرو همه ساله در بهمن ماه رونق می گرفت اما امسال بازار خودرو دیر تکان خورد و در روزهای ابتدایی اسفندماه وضعیت بهتری به خود گرفته است.

وی در مورد آمار معاملات خرید و فروش خودرو در سال جاری گفت: اگرچه به تمامی واحدهای صنفی اعلام کردیم که آمار معاملات روزانه خود را وارد سامانه معاملات خودرو کنند اما متاسفانه ترس و واهمه از پرداخت مالیات موجب شده است تا واحدهای صنفی از درج معاملات خودرو در این سامانه نگرانی داشته باشند.

منصوری در خصوص رکود موجود در بازار خودرو نیز گفت: دیگر مثل گذشته رکود در بازار وجود ندارد و شعار رکود در بازار درست نیست؛ شاید قبل از برجام هنوز رکود در بازار مشهود بود اما اکنون وضعیت بازار بهتر از سابق شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص افزایش قیمت خودرو در شب عید خاطرنشان کرد: قیمت خودرو تابع عرضه و تقاضا است، هم اکنون عرضه خودرو در بازار زیاد و تقاضا کم است ضمن آنکه تولیدکنندگان خودرو نیز کاهش قیمتی را بر روی خودروها اعمال نکردند.

کاهش نرخ سود مشارکت و انصراف پیش فروش خودرو

شرایط فروش اعتباری انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل 2016 (اسفند 94)

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی