پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جام تنیس فردا موتورز

جام تنیس فردا موتورز در نوروز امسال

شرکت فردا موتورز به عنوان یکی از خودروسازان خصوصی کشور در راستای حمایت از ورزش، مانند سال های گذشته جام تنیس فردا موتورز را در استان مازنداران برگزار کرد.

فاطمه علی اصغری
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

این جام تنیس با حمایت مستقیم فردا موتورز در حال برگزاری است و در پایان این مسابقات، به نفرات برتر جوایز نفیسی اعطا می شود. جام تنیس فردا موتورز که برای زنان و مردان در شمال کشور برپا شده است، در دو سبک انفرادی و دبل برقرار بوده و همچنان رقابت میان ورزشکاران ادامه دارد. حمایت از ورزش یکی از رویکردهای شرکت فردا موتورز در معرفی نشان تجاری خود است و در این چند ساله بارها شاهد بوده ایم که این خودروساز خصوصی با حضور و حمایت خود در میادین ورزشی، مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کرده است.

جام تنیس فردا موتورز

در حال حاضر فردا موتورز در ایام نوروز در کنار جام تنیس، کارشوهای مختلفی را در سطح کشور برپا کرده است و سعی دارد تا مسافران نوروزی آشنایی بیشتری را محصولاتش به دست آورند. استان های مازندران، هرمزگان، گیلان، تهران، فارس و… میزبان کارشوهای تخصصی محصولات فردا موتورز هستند و بازدیدکنندگان می توانند تا در ایام نوروز، بیشتر از قبل با خودروهای این شرکت خصوصی آشنا شوند. همچنین امکان تست درایو محصولات فردا موتورز در استان مازندران برای مسافران نوروزی فراهم است. 

جام تنیس فردا موتورز

در سال 1403 شرکت فردا موتورز در کنار ادامه عرضه محصولاتی چون FMC SX5، T5، 511، سوبا M4 و جیلی آزکارا برنامه دارد تا سبد محصولات خود را با خودروهای جدید کامل تر کند. مدیران ارشد فردا موتورز برنامه ریزی کرده اند که در سال جدید خودروهای وارداتی ام جی را هم به دست مشتریان ایرانی برسانند و بخشی از سبد محصولات خود را با خودروهای نوین جیلی تکمیل کنند. همچنین سوبا M4 هایبرید به عنوان اولین محصول دوگانه برقی و بنزینی فردا موتورز در بهار 1403 به خط تولید این شرکت خودروسازی اضافه می شود.

جام تنیس فردا موتورز

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی