پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

دعوت گروه خودروسازی سایپا از اقشار مختلف برای حضور در راهپیمایی روز قدس

گروه خودروسازی سایپا از اقشار مختلف مردم خصوصا صنعتگران دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را از جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه اعلام کنند.

فاطمه علی اصغری
پنجشنبه - ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز، متن دعوت گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“روز قدس روز حیات اسلام است”           امام خمینی(ره)

روز قدس یادآور مظلومیت مردم فلسطین، روز وحدت مسلمانان، مقاومت، ایستادگی و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.

امسال‌ جهانیان، به خصوص مسلمانان در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌روند که جنایات گسترده و‌ کشتار هولناک رژیم جعلی صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی، علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد.

رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت های همه جانبه غرب و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا بر خلاف قوانین حقوق بشر از هیچ ظلم و ستمی بر علیه ملت مظلوم فلسطین فرو گذار نکرده است، لذا روز قدس فرصت مغتنمی است که همه انسان های صلح طلب و آزاده با مشت هایی گره کرده حقیقت های کتمان شده حقوق بشر در سرزمین های اشغالی را فریاد بزنند تا مرحمی بر دردهای بی پایان زنان و کودکان بی پناه فلسطین باشد.

جنایت جنگی و نسل‌کشی این روزهای رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه باعث شده در کشورهای مختلف جهان، شاهد صحنه‌‌های اعلام‌ حمایت‌ از مردم‌ مظلوم فلسطین‌ و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران‌ صهیونیستی باشیم و از این رو به یقین روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان و دیگر ملت های آزاده جهان، علیه جنایت های رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس، از تمامی انسان های آزاده به ویژه صنعتگران برای شركت در راهپیمایی میلیونی بصیرت، غیرت و ولایت مداری روز قدس دعوت به عمل آورده تا با حضور پرشور در این روز بزرگ، بار دیگر با وحدت، حمایت از مردم مظلوم و زجر کشیده فلسطین و انزجار از رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی