پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تایر کارکرده

شرط ادامه تولید لاستیک های باری؛ افزایش قیمت!

انجمن صنفی صنعت تایر با ارسال نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که به دلیل عدم افزایش قیمت، تولید تایرهای باری و اتوبوسی رادیال متوقف می‌شود.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

انجمن صنفی صنعت تایر با ارسال نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه بالغ بر یک سال و نیم است که قیمت تایرهای باری اتوبوسی رادیال ساخت داخل ثابت نگاه داشته شده است تاکید کرد که به دلیل عدم افزایش قیمت، تولید تایرهای باری و اتوبوسی رادیال متوقف می‌شود.

در این نامه آمده است: حدود یک سال و نیم است که هیچ گونه افزایش قیمتی برای تایرهای باری و اتوبوسی رادیال صورت نگرفته است و تولید آن با 50 درصد زیان مواجه بوده و از نظر اقتصادی میسر نیست که به ناچار تولید این گروه محصول متوقف می‌شود. لذا از آنجایی که صنف تولید کنندگان صنعت تایر موظف به تأمین بازار می‌باشند و با توجه به جلسات حضوری با جنابعالی و تاکید واردات تایر توسط تولید کنندگان جهت همکاری با وزارت صمت به منظور تأمین نیاز بازار کارخانجات تولید کننده اعلام می‌دارند تایر باری اتوبوسی رادیال کشور را با کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش از خارج کشور تأمین و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

نامه انجمن تایر

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی