پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش اقساطی J4

کرمان موتور شرایط فروش اقساطی J4 و T8 را اعلام کرد

فروش اقساطی خودرو سدان کامپکت جک جی 4 – JAC J4 و کی ام سی تی 8 – KMC T8 از سوی شرکت کرمان موتور آغاز شد.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

شرکت کرمان موتور از آغاز فروش اقساطی خودرو سدان کامپکت جک جی 4 – JAC J4 و کی ام سی تی 8 – KMC T8 خبر داد.

طرح فروش اقساطی نیمه دوم اردیبهشت ماه کرمان موتور که قبلا با کراس اوور پرطرفدار کی ام سی X5 شروع شده بود، اکنون به دو محصول فوق العاده پرفروش این شرکت یعنی کی ام سی T8 و جک J4 رسیده است.

شرکت کرمان موتور، فروش اقساطی جک J4 را با قیمت ۷,۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ آغاز کرد. شرایط فروش جک جی ۴ در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه خواهد بود و زمان تحویل خودرو هم ۶۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین در این طرح، اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه گردیده است و رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک هم جزو رنگ بندی جک جی ۴ در طرح شرایط فروش نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ کرمان موتور هستند.

شرکت کرمان موتور، فروش اقساطی کی ام سی T8 را با قیمت ۱۶,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ آغاز کرد. شرایط فروش کی ام سی تی ۸ در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت ۱۸، ۲۴ و ۳۶ ماهه خواهد بود و زمان تحویل خودرو هم ۹۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین در این طرح، اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری هم جزو رنگ بندی کی ام سی T8 در طرح شرایط فروش نیمه دوم اردیبهشت 1403 کرمان موتور هستند.

برای شرکت در طرح فروش ویژه نیمه دوم اردیبهشت 1403 کرمان موتور و ثبت نام کی ام سی T8 و جک J4 در این طرح باید به سامانه سایت فروش اینترنتی محصولات کرمان موتور مراجعه کنید.

شرایط فروش اقساطی J4 و T8

شرایط فروش اقساطی J4 و T8

انتهای پیام/

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی