پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شاسی بلند میباخ

شاسی بلند میباخ با نسل بعدی پلتفرم مرسدس از راه می رسد

شاسی بلند برند لوکس مرسدس بنز موسوم به میباخ احتمالا در سال های آینده معرفی خواهد شد و حال باری دیگر گزارشاتی پیرامون آن منتشر شد. شرکت های بزرگی چون بنتلی، مازراتی و برخی دیگر تمایل به تولید SUV پیدا کردند زیرا این سبک از اتومبیل ها طرفداران بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند. برای مثال لامبورگینی […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

شاسی بلند برند لوکس مرسدس بنز موسوم به میباخ احتمالا در سال های آینده معرفی خواهد شد و حال باری دیگر گزارشاتی پیرامون آن منتشر شد.

شرکت های بزرگی چون بنتلی، مازراتی و برخی دیگر تمایل به تولید SUV پیدا کردند زیرا این سبک از اتومبیل ها طرفداران بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند.

برای مثال لامبورگینی روی شاسی بلند اوروس مشغول به کارست که سال 2018 از را می رسد یا رولزرویس بزودی Cullinan را معرفی خواهد کرد.

در مصاحبه اخیر Ola Kallenius عضو هیئت مدیره مرسدس بنز با TopGear وی در پاسخ به اظهار نظر درباره شاسی بلند میباخ بیان داشت:

اگر کمپانی چنین مدلی را بخواهد توسعه دهد احتمالا روی نسل بعدی پلتفرم قرار خواهد داد. من نمی توانم این مدل را رد کنم اما در صورت گرفتن چراغ سبز تولید، آن را برروی نسل بعدی پلتفرم مشاهده خواهیم کرد.

Kallenius افزود که مرسدس به وجود مدلی چون شاسی بلند میباخ نیازمندست. او بیان کرد:

مردم به اتومبیل های شاسی بلند علاقه دارند. خودروهایی که ابعاد بزرگی داشته و سفری لذت بخش را برای آنا فراهم می آورد. از آنجایی که M-Class سال 1997 توانست بسیار موفق ظاهر شود، قصد داریم شاسی بلندهایی را توسعه دهیم تا به موفقیت های چون  M-Class سال 1997 دست یابند.

البته بسیار زود بوده که درباره شاسی بلند میباخ اظهار نظر شود اما بایستی بیان کرد نسل بعدی GLS شاسی بلندی شیک و لوکس خواهد بود.

در اخباری مرتبط ب ام و نیز تایید نمود که شاسی بلند پرچمدار لوکسی به نام X7 را در دست توسعه داشته و قیمتش بیش از 100 هزار دلار تخمین زده شد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی