پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 5

آریزو 5 ، دست پخت خوش طعم چری

 برخی از شرکت های خودروسازی چینی به درستی در سالهای اخیر برای رقبای بزرگ خود چالش ایجاد کرده اند و با تولید خودروهایی با طراحی جذاب و امکانات مناسب  مهر تائیدی بر پیشرفت خود زدند. یکی از این شرکت های خودروسازی ، چری است که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کننده […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

 برخی از شرکت های خودروسازی چینی به درستی در سالهای اخیر برای رقبای بزرگ خود چالش ایجاد کرده اند و با تولید خودروهایی با طراحی جذاب و امکانات مناسب  مهر تائیدی بر پیشرفت خود زدند. یکی از این شرکت های خودروسازی ، چری است که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کننده خودرو از چین شناخته می شود.

سالهای اخیر چری با بهره گیری از مهندسین مجرب  آلمانی و اروپایی و همچنین مشارکت با لوکس ساز معروف بریتانیائی یعنی جاگوار-لندروور توانسته جهش بزرگی از لحاظ کمی و کیفی داشته باشد.

ایجاد خطوط تولید مدرن  و پیشرفته با مدیریت مهندسان  مجرب و ابزار پیشرفته اروپایی  باعث شده تا شاهد پیشرفت چشم گیر به لحاظ کمی و کیفی از این خودروساز باشیم.

اخیرا شرکت چری اقدام به معرفی دو خودروی مفهومی بسیار جذاب با مهندسی و طراحی اروپایی بنام آلفا و بتا نموده است که بسیار از لحاظ طراحی و کیفی مورد توجه قرار گرفته است.

آریزو 5

با توجه به استقبال خوبی که از این خودروهای مفهومی در نمایشگاه های گوناگون به عمل آمد  لذا شرکت چری  تصمیم به تولید یک سدان زیبا  با اندازه و ابعاد متناسب بر مبنای کانسپت زیبا و جذاب آلفا بنام آریزو 5 گرفت که اخیرا با آغاز تولید آن در کشور سازنده به طور همزمان در بسیاری از بازارهای بین المللی نیز آغاز شده است.

آریزو 5 یک سدان زیبا با طراحی مشابه خودروهای هیندای -کیا  بوده که دارای طراحی زیبا و کاربردی است.  این سدان زیبا حاوی این پیغام چری مبنی بر تولید محصولات مدرن و با کیفیت بالاست.

آریزو 5 آریزو 5آریزو 5

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی