پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میکرا 2017

تصویر رندر شده نیسان میکرا 2017 خبر از طراحی جدید می دهد

تصاویر جاسوسی اخیرا نشان داده که نیسان قصد داشته میکرا 2017 را با طراحی جدیدی همراه سازد و در این بین هنرمندان OmniAuto دست به کار شده و تصویری رندر شده از مدل آینده میکرا 2017 منتشر کردند. براساس تصویر، میکرا 2017 از سقف شناوری برخوردار بوده و ستون C نیز به شکل بدی جلوه می کند. […]

javankhodro
جمعه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

تصاویر جاسوسی اخیرا نشان داده که نیسان قصد داشته میکرا 2017 را با طراحی جدیدی همراه سازد و در این بین هنرمندان OmniAuto دست به کار شده و تصویری رندر شده از مدل آینده میکرا 2017 منتشر کردند.

براساس تصویر، میکرا 2017 از سقف شناوری برخوردار بوده و ستون C نیز به شکل بدی جلوه می کند. در بخش جلو شاهد جلوپنجره V شکل نیسان هستیم که در کنار یک جفت چراغ سوئیت بک قرار گرفته است.

طبق تصویر میکرا 2017 با افزایش سایز رو به روست و ما این موضوع را در تصاویر جاسوسی نیز مشاهده کردیم. نسل پنجم میکرا بر روی پلتفرم CMF B توسعه یافته توسط دو شرکت نیسان-رنو قرار می گیرد که در کارخانه فلینز پاریس رنو توسعه پیدا می کند.

خریداران احتمالا چند گزینه موتور بنزینی و دیزلی سه و چهار سیلندر توربوشارژ هنگام خرید میکرا 2017 خواهند داشت. این موتورها در کنار گیربکس پنج و شش سرعته دستی و اتوماتیک قرار خواهند گرفت.

اطلاعاتی درباره فضای داخلی میکرا وجود ندارد اما با افزایش ابعاد داخلی و فاصله دو محور خریداران لذت بیشتری خواهند برد. اخیرا ترور مان یکی از مدیران نیسان در مصاحبه خود اظهار داشت که میکرا 2017 از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.

انتظار می رود میکرا 2017 در نمایشگاه ماه اکتبر 2016 پاریس معرفی شود و در نهایت اواخر سال نیز روانه بازار گردد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی