پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ُSR8

SR8 خودرویی چینی شبیه به پورشه ماکان

یک شرکت چینی به تازگی خودرویی توسعه داده که بسیار شبیه به پورشه ماکان است. این شرکت Zotye Auto بوده که در حال توسعه اتومبیلی به نام SR8  می باشد. در طراحی SR8 شبیه به ماکان پورشه بوده اما تفاوت هایی را نیز داراست. اخیرا دسته ای تصاویر جاسوسی مربوط به این خودروی شاسی بلند منتشر شده که […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

یک شرکت چینی به تازگی خودرویی توسعه داده که بسیار شبیه به پورشه ماکان است. این شرکت Zotye Auto بوده که در حال توسعه اتومبیلی به نام SR8  می باشد.

در طراحی SR8 شبیه به ماکان پورشه بوده اما تفاوت هایی را نیز داراست. اخیرا دسته ای تصاویر جاسوسی مربوط به این خودروی شاسی بلند منتشر شده که به خوبی می توان جای جای آن را مشاهده کرد.

از آنجایی که بازار چین غیر قابل تنظیم است در این بین برای افراد اهمیتی نداشته که SR8 شبیه به پورشه ماکان می باشد و به خرید آن خواهند پرداخت. مشخص نیست Zotye Auto چه زمانی SR8 را عرضه خواهد ساخت اما قطعا قیمتی کمتر از ماکان دارد.

در فضای داخلی SR8 جدید مشابه پورشه ماکان است و تنها در بخش های کوچکی با اختلاف رو به روست. اگر نگاه دقیق‌تری به فضای داخلی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که SR8 جدید فاقد سیستم سرگرمی و آب و هوایست اما توانسته الگوبرداری کاملی از فضای داخلی ماکان داشته باشد.

Zotye Auto قصد دارد SR8 جدید را طی نمایشگاه پکن 2016 اواخر این ماه رونمایی سازد، بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر بایستی منتظر ماند.

منبع: motorauthority

برچسب‌ها : SR8Zotye Autoماکانپورشه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی