پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همکاری ایران خودرو با خودروسازان خارجی

گزیده اخبار صادرات محصولات ایران خودرو

صادرات محصولات ایران خودرو به کشورها از طریق چند شبکه از جمله پژو-سیتروئن صورت میگیرد. و برنامه هایی برای کشورهای عراق، شمال آفریقا و… در نظر گرفته شده است. معاون صادرات و امور بين المللي ايران خودرو: *** شركت پژو – سيتروئن در حدود 95 كشور جهان شبكه فروش دارد كه قرار شده است بخشي […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

صادرات محصولات ایران خودرو به کشورها از طریق چند شبکه از جمله پژو-سیتروئن صورت میگیرد. و برنامه هایی برای کشورهای عراق، شمال آفریقا و… در نظر گرفته شده است.

معاون صادرات و امور بين المللي ايران خودرو:
*** شركت پژو – سيتروئن در حدود 95 كشور جهان شبكه فروش دارد كه قرار شده است بخشي از توليدات ما در اين شبكه به فروش برسد. خدمات پس از فروش و بازاريابي اين محصولات از طريق پژو – سيتروئن انجام مي شود.
*** اين اتفاق براي شركت فيات هم صدق مي كند. براي اين اقدامات درحال انجام مذاكرات هستيم و اميدواريم مذاكرات فيات هم به ثمر برسد و برنامه زمان بندي آن مشخص شود و طبق همين زمان بندي،‌ فعاليت ها به جلو برود.
*** امسال نيز پيش بيني شده صادرات 20 هزار دستگاه به صورت كلي است كه 15 هزار دستگاه آن به كشور عراق صورت مي گيرد. بقيه 5هزار دستگاه صادراتي ما به كشورهاي ديگر است كه بخشي از آن به آسياي ميانه و قفقاز خواهد بود.
*** درحال حاضر حدود 100 دستگاه سمند به عنوان خودروي پليس به تركمنستان صادر مي كنيم كه مراحل گمركي آن درحال انجام است.
*** در سگمنت خود در عراق رقباي زيادي داريم كه شامل خودروهاي چيني، كره اي و ژاپني مي شود. البته خودروهاي شركت ايران خودرو از لحاظ محدوده قيمتي با محصولات كره اي و ژاپني مقايسه مي شوند و چيني ها را در عراق رقيب خود نمي دانيم.
*** بحث هاي مربوط به شمال آفريقا، الجزاير و سايت سنگال را داريم كه اميدواريم كارآمدتر شود و از اين سو در منطقه آسياي ميانه و قفقاز هم در كشورهاي آذربايجان و قزاقستان فعاليت مي كنيم ولي عمده كار ما در عراق است.

معرفی دانگ فنگ H30 توسط ایران خودرو

تکذیبیه خرید سهام ایران خودرو توسط فیات

کارخانه خودروسازی کرمانشاه سال 96 افتتاح می شود.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو در سال 95

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی