پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساخت بزرگراه

اخذ عوارض بر روی پروژه های جدید شهرداری تهران

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران،‌ گفت: پروژه‌های جدیدی که در سطح شهر تهران اجرایی می‌شود،‌ مانند ادامه بزرگراه شهید صیاد تا شهید متوسلیان در طرح اخذ عوارض قرار می‌گیرند. به نقل از فارس ،اقبال شاکری درباره طرح اخذ عوارض در بزرگراه‌ها و تونل‌های شهر تهران، اظهار داشت:‌ این طرح برای بزرگراه‌هایی که تا […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران،‌ گفت: پروژه‌های جدیدی که در سطح شهر تهران اجرایی می‌شود،‌ مانند ادامه بزرگراه شهید صیاد تا شهید متوسلیان در طرح اخذ عوارض قرار می‌گیرند.

به نقل از فارس ،اقبال شاکری درباره طرح اخذ عوارض در بزرگراه‌ها و تونل‌های شهر تهران، اظهار داشت:‌ این طرح برای بزرگراه‌هایی که تا کنون ساخته شده است، اجرایی نخواهد شد، بلکه بزرگراه‌ها و تونل‌هایی که از این به بعد در شهر تهران به صورت خصوصی احداث می‌شوند، قطعاً عوارض آن پرداخت می‌شود.

وی گفت: بخشی از هزینه‌های ساخت مسیرها در شهر تهران از طریق عوارض و بخش دیگر از سرویس‌های متنوعی که ارائه خواهد شد، تأمین می‌شود.

شاکری یادآور شد: باید برای خطوط مترو نیز نظام جدید قیمت‌گذاری تدوین شود و بر اساس این نظام جدید خطوط مترو را به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، خاطر نشان کرد:‌ تونل نیایش، حکیم، شهدای غزه و پل طبقاتی صدر جزو مسیرهایی بودند که قرار بود اخذ عوارض برای این مسیرها ایجاد شود که به تصویب اعضای شورا نرسید.

وی گفت:‌ قطعاً ادامه بزرگراه شهید صیاد تا شهید متوسلیان به صورت خصوصی و طرح اخذ عوارض برای این مسیر تعریف خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی