پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جنرال موتورز

زلزله ژاپن جنرال موتورز را نیز تحت تاثیر قرار داد

در هفته های گذشته زلزله مهیبی جنوب ژاپن را به لرزه انداخت و موجب توقف تولید کارخانه های شرکت نیسان، هوندا و تویوتا شد. در حالی که این زلزله برای شرکت های داخلی دردسرساز بود، به نظر می رسد برای شرکت های خارجی نیز دردسری را به دنبال داشت. شرکت جنرال موتورز اعلام کرد به […]

javankhodro
یکشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

در هفته های گذشته زلزله مهیبی جنوب ژاپن را به لرزه انداخت و موجب توقف تولید کارخانه های شرکت نیسان، هوندا و تویوتا شد. در حالی که این زلزله برای شرکت های داخلی دردسرساز بود، به نظر می رسد برای شرکت های خارجی نیز دردسری را به دنبال داشت.

شرکت جنرال موتورز اعلام کرد به دلیل کمبود قطعات ارسال از ژاپن، تولید چهار کارخانه این کمپانی با وقفه رو به رو شد. تولید خودروهای GMC Acadia و Cadillac XT5  در کارخانه اسپرینگ هیل ایالت تنسی متوقف شد و این در حالی بوده که تولید شورولت کروز در لردستون اوهایو دچار وقفه گشت.

همچنین تولید شورولت مالیبو و بیوک لاکراس در کارخانه فیرفکس، کانزاس توقف پیدا کرد. آخرین کارخانه ای که تحت تاثیر زلزله ژاپن قرار گرفت، کارخانه اونتاریو بوده که به تولید شورولت Equinox، ایمپالا، بیوک ریگال و کادیلاک XTS می پردازد.

مشکل مشابه ای نیز در سال 2011 اتفاق افتاد. در آن سال زلزله بزرگی قسمت شمالی ژاپن را لرزاند و موجب شد تا خودروسازان ایالات متحده تحت تاثیر آن قرار گیرند.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی