پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی

رونمایی آئودی از A5 2018 در 2 ژوئن

شرکت آئودی می خواهد در 2 ژوئن از A5 جدید رونمایی به عمل آورد. این اتومبیل در دفتر مرکزی اینگولشتات آلمان آئودی پرده‌برداری می شود و در نمایشگاهی رونمایی نخواهد شد. به نظر می رسد نسل دوم A5 در سه مدل کوپه، کروک و اسپرت بک معرفی شود. مدل کوپه A5 بهار سال آینده وارد […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت آئودی می خواهد در 2 ژوئن از A5 جدید رونمایی به عمل آورد. این اتومبیل در دفتر مرکزی اینگولشتات آلمان آئودی پرده‌برداری می شود و در نمایشگاهی رونمایی نخواهد شد.

به نظر می رسد نسل دوم A5 در سه مدل کوپه، کروک و اسپرت بک معرفی شود. مدل کوپه A5 بهار سال آینده وارد بازار ایالات متحده خواهد شد و مدل‌های اسپرت بک و کروک چند ماه بعد روانه بازار می گردند.

خودروها احتمالا به عنوان مدل 2018 معرفی و به فروش خواهند رسید. پلتفرم A5 جدید MLB evo فولکس واگن خواهد بود که پیش از این شامل حال Q7 و A4 جدید شد.

پلتفرم جدید گفته می شود گذشته از کاهش وزن موجب سازگاری با نیروهای محرکه جایگزین خواهد شد. آئودی در مدل جدید A5 از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر، در S5 از موتور 3.0 لیتری شش سیلندر توربوشارژر، در RS5 نیز از موتور توئین توربوشارژر 3.0 لیتری شش سیلندر بهره خواهد گرفت.

انتظار می رود این موتور بتواند خروجی 475 اسب بخاری داشته باشد.

منبع: motorauthority

برچسب‌ها : A5آئودیسدان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی