مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو از برنامهریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای افزایش ۵۰ نمایندگی خدمات جدید در سطح کشور تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛
در فضای رقابتی امروز صنعت خودرو، کیفیت خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عوامل شکلدهنده به تجربه مشتری و انتخاب برند است. شرکت مدیران خودرو، بهعنوان یکی از بازیگران اصلی بازار خودروی ایران، با سه برند فعال امویام، فونیکس و اکستریم، طی سالهای اخیر سرمایهگذاری قابل توجهی در توسعه و ارتقای شبکه خدمات پس از فروش خود انجام داده است.
در همین راستا، گفتوگویی داشتیم با مدیر شبکه خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو تا از آخرین وضعیت شبکه نمایندگیها و برنامه های توسعه ای این شرکت مطلع شویم.
سید حمید سید، مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره وضعیت فعلی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اظهار کرد: در حال حاضر، شرکت مدیران خودرو دارای ۲۵۱ نمایندگی فعال در سطح کشور است که در ۳۱ استان و ۸۹ شهر فعالیت میکنند. گستردگی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور، از مزیتهای رقابتی اصلی ماست که تلاش کردهایم بهطور متوازن در سراسر ایران توسعه یابد.
به گفته وی از بین ۲۵۱ نمایندگی خدمات فعال مدیران خودرو، 158 نمایندگی در برند ام وی ام، 70 نمایندگی در برند فونیکس و 20 نمایندگی در برند اکستریم مشغول به فعالیت هستند و سه نمایندگی نیز در هر سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم در حال خدمات رسانی هستند.
سید در ادامه درباره برنامه این شرکت برای افزایش تعداد نمایندگیهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال جاری نیز گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش یکی از اولویتهای کلیدی ما در سال جاری است. هدفگذاری ما این است که تا پایان سال 1404 میلادی، ۵۰ نمایندگی جدید به شبکه اضافه کنیم تا پوشش خدماتی ما گستردهتر و دسترسی مشتریان به خدمات آسانتر شود. بر این اساس پیشبینی میشود تا پایان سال میلادی تعداد نمایندگیهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سه برند به بیش از ۳۰۰ نمایندگی برسد.
مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو با بیان اینکه این شرکت برای انتخاب محل نمایندگی ها، بر اساس تراکم مشتریان، نیاز منطقه ای، سطح رضایتمندی مشتریان و همچنین شرایط جغرافیایی تصمیمگیری میکند، تصریح کرد: تلاش ما این است که در هر منطقه ای که حجم بالایی از مشتریان وجود دارد، نمایندگی هایی استاندارد و مجهز حضور داشته باشند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، خدمات لازم را ارائه دهند.
او همچنین تاکید کرد که تمام مشتریان سه برند تحت پوشش شرکت مدیران خودرو، صرفنظر از اینکه مالک خودرو ام وی ام، فونیکس یا اکستریم باشند، از خدمات پس از فروش با سطح کیفی بالا، قطعات اصلی و تیم های آموزشدیده بهرهمند میشوند. هر برند با توجه به ویژگیهای فنی خاص خود، تیم های تخصصی و آموزشهای متناسب دریافت کرده است تا خدمات با استانداردهای مشخص انجام شود.
مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پایان با بیان اینکه ما در مدیران خودرو، خدمات پس از فروش را نه صرفاً یک مرحله پس از فروش، بلکه آن را پایه اعتماد و رضایت بلندمدت مشتریان میدانیم، گفت: به همین دلیل، برنامهریزی ما نهفقط برای افزایش تعداد نمایندگیها، بلکه برای افزایش سطح کیفی خدمات، توسعه زیرساختهای دیجیتال و ارتقای آموزش نیروی انسانی در حال اجراست. شعار ما در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو «همقدم با شما» است و در همین راستا امیدواریم با اقدامات انجامشده، مشتریان عزیز همواره از همراهی با مدیران خودرو احساس آرامش و رضایت داشته باشند.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید