پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آسترا

اوپل آسترا موتور بیتوربو 1.6 لیتری دیزلی دریافت می کند

اوپل آسترا در اروپا به ویژه آلمان فروش خوبی را به دنبال داشته است. حال در این بین اوپل می خواهد با افزودن موتور 1.6 لیتری بیتوربو دیزلی جدید آن را مطلوب تر کند. به گفته اوپل این موتور لذت بیشتری را به صاحبان آسترا ارائه می کند. موتور جدید خروجی 160 اسب بخاری داشته […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

اوپل آسترا در اروپا به ویژه آلمان فروش خوبی را به دنبال داشته است. حال در این بین اوپل می خواهد با افزودن موتور 1.6 لیتری بیتوربو دیزلی جدید آن را مطلوب تر کند.

به گفته اوپل این موتور لذت بیشتری را به صاحبان آسترا ارائه می کند. موتور جدید خروجی 160 اسب بخاری داشته و مصرف سوخت کارآمدی دارد. همچنین در آلودگی محیط نیز نقش کمی داشته و یک موتور بسیار مناسب محسوب خواهد شد. اوپل افزود این موتور به آسترا قدرتی خواهد داد تا بتواند 0 تا 100 را طی 8.6 ثانیه سپری کند. شتاب این خودرو با موتور بیتوربو 1.6 لیتری دیزلی جدید 7.5 ثانیه ای بوده و سقف سرعتی 219 مایل بر ساعتی دارد.

موتور جدید گشتاوری 350 نیوتون متری داشته و حداقل دور موتورش به 1500 دور در دقیقه می رسد. اوپل می گوید آسترا با چنین موتوری کاهش وزن پیدا کرده و قادرست به حداکثر دور موتور 4000 دور در دقیقه ای دست یابد. موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری بیتوربو در کنار یک گیربکس شش سرعته قرار خواهد گرفت و آسترا با چنین موتوری قیمتش تا 31 هزار دلار افزایش می یابد. اوپل در حال حاضر این موتور را برای هاچ بک آسترا در نظر گرفته و احتمالا مدل Sports Tourer آسترا نیز به چنین موتوری دست پیدا کند.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی