پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ُسوبارو Levorg STI تایید شد

بخش Tecnica International شرکت سوبارو که به توسعه نسخه عملکرد بالای هر مدل این کمپانی می پردازد، به تازگی تایید کرد که نسخه با عملکرد بالایی از Levorg به نام Levorg STI در کارست. این اتومبیل به عنوان خودروی مفهومی در نمایشگاه Tokyo Auto Salon 2016 معرفی خواهد شد و از تابستان وارد تولید می شود. سوبارو قصد […]

javankhodro
جمعه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

بخش Tecnica International شرکت سوبارو که به توسعه نسخه عملکرد بالای هر مدل این کمپانی می پردازد، به تازگی تایید کرد که نسخه با عملکرد بالایی از Levorg به نام Levorg STI در کارست.

این اتومبیل به عنوان خودروی مفهومی در نمایشگاه Tokyo Auto Salon 2016 معرفی خواهد شد و از تابستان وارد تولید می شود. سوبارو قصد نداشته Levorg STI را راهی بازار ایالات متحده نماید. سوبارو نمی خواهد Levorg STI عملکردی شبیه به BRZ tS یا Forrester tS داشته باشد و در حقیقت عملکردی شبیه به WRX STI را هدف قرار داده است. سوبارو این اتومبیل را به مناسب پنجاهمین سالگرد کمپانی راه اندازی خواهد کرد و همچنین به استفاده از موتورهای boxer مخالفست.

همچنین خبری از استایل بدنه ای شبیه به WRX STI فعلی نیست و بازطراحی انجام می گیرد. انتظار می رود مدل مفهومی با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر، رینگ 18 اینچی، فضای داخلی سفارشی شده، کمک فنر مسابقه ای و سیستم انتقال قدرت پیوسته CVT همراه باشد.

تیم طراحی سوبارو در نظر داشته Levorg STI به یک اتومبیل استیشنی عملکرد بالا که از طراحی تجدیدنظر شده نسبت به WRX STI برخوردارست، بدل کند. ما از سال 2011 شاهد انتشار شایعاتی پیرامون این مدل هستیم که حال تایید شد.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی