خودروسازان در شرایطی در بین دیگر صنایع فعال در کشور بیشترین آمار نارضایتی را به خود اختصاص دادهاند که اواخر زمستان سال گذشته نیز محمدرضا عبداللهی، مدیرکل پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت بر رفع عیوب تکراری خودروها توسط عرضهکنندگان تاکید و اذعان کرد، قبل از اینکه مصرفکنندگان و ناظران قانونی در خصوص عیبهای پیش آمده در خودروهای تولیدی تذکر دهند، باید خودروسازان از این قضیه پیشگیری کنند. کیفیت محصولات تولیدی در شرکتهای خودروساز در حالی در صدر شکایات مشتریان قرار گرفته که طی دو سال گذشته برخی متقاضیان خودرو به دلیل انتظارات و خواستههای کیفی با بازار قهر کردند و این موضوع موجب شد تا صنعت خودرو با رکود ناشی از تقاضا مواجه شود. بهدنبال این موضوع، خودروسازان وعدههای بسیاری مبنیبر افزایش کیفیت محصولات خود به مشتریان دادند.
منبع: دنیای اقتصاد
دیدگاه خود را بنویسید