پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن و ساخت خودروی کوچک پرتوان GTI

شرکت فولکس واگن در کنار محصولات مختلف، دارای محصولات کوچکی نیز بوده که به نظر می رسد باید بروزرسانی در این بخش صورت دهد. به گزارش Autocar، این کمپانی آلمانی قصد داشته GTI را به عنوان اتومبیل کوچک پرتوان خود وارد میدان کند. در حقیقت GTI می تواند رقیبی برای 500 Abarth فیات و Cooper Works Hardtop مینی محسوب شود. […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

شرکت فولکس واگن در کنار محصولات مختلف، دارای محصولات کوچکی نیز بوده که به نظر می رسد باید بروزرسانی در این بخش صورت دهد. به گزارش Autocar، این کمپانی آلمانی قصد داشته GTI را به عنوان اتومبیل کوچک پرتوان خود وارد میدان کند.

در حقیقت GTI می تواند رقیبی برای 500 Abarth فیات و Cooper Works Hardtop مینی محسوب شود. در زمینه پیشرانه، GTI به موتور 1.0 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ مجهز خواهد شد که اخیرا توسط فولکس واگن بروزرسانی شده است.

این موتور در کنار گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک با سیستم چرخ جلو محرک قرار می گیرد. موتور 3 سیلندر جدید قادرست خروجی 113 اسب بخاری داشته باشد که در مقابل رقبا خروجی کمتر به شمار می رود. البته باید توجه داشت که GTI وزن بسیار کمی داشته و چنین خروجی می تواند مناسب تلقی شود.

فولکس واگن در سال 2011 اتومبیل مفهومی GT concept را به نمایش درآورد. این خودرو به ویژگی هایی چون کیت آیرودینامیکی، اگزوز دوگانه و رینگ های 17 اینچی آلیاژی مجهز بود. مشخص نیست GTI چه زمانی معرفی و راهی بازار می شود اما بعیدست در سال جاری رونمایی گردد.

منبع: motorauthority.com

برچسب‌ها : GTIفولکس واگنهاچ بک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی