پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ثبت نام تجاری سوپرا توسط تویوتا در اروپا

از اتومبیل های اسپرت شرکت تویوتا در دهه اخیر می توان به سوپرا اشاره داشت که 14 سال قبل مدلی از آن روانه بازار شد. این اتومبیل توانست در زمینه عملکرد و طراحی نظر مشتریان آن زمان را به خود جلب نماید و حال به نظر می رسد تویوتا می خواهد با ساخت نسل جدید […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

از اتومبیل های اسپرت شرکت تویوتا در دهه اخیر می توان به سوپرا اشاره داشت که 14 سال قبل مدلی از آن روانه بازار شد. این اتومبیل توانست در زمینه عملکرد و طراحی نظر مشتریان آن زمان را به خود جلب نماید و حال به نظر می رسد تویوتا می خواهد با ساخت نسل جدید آن، محبوبیت گذشته را تکرار کند.

کمپانی ژاپنی 3 ژوئن سال جاری در اروپا به ثبت نام تجاری سوپرا پرداخت. البته دو سال قبل نیز شاهد ثبت نام تجاری سوپرا در ایالات متحده بودیم و حال ثبت نام تجاری دیگر در اروپا احتمال معرفی نسل جدید را بسیار می کند. گفتنیست دو کمپانی ب ام و و تویوتا مشغول توسعه یک اتومبیل اسپرت هستند که با برند دو کمپانی روانه بازار می شود.

پلتفرم این خودرو همان Z4 بوده و جانشینی برای رودستر ب ام و است. به احتمال فراوان سوپرا طراحی شبیه به خودروی مفهومی دو سال قبل  FT-1 را داشته، اگرچه چنین پیش بینی تایید شده نیست. گفته می شود Z5 در سال 2017 رونمایی خواهد گشت اما اطلاعاتی دردسترس نیست.

منبع: carscoops.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی