پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 207_peugeot 207i

تعیین زمان تحویل پژو 207 مشخص شد.

با وجود اینکه هنوز تولید مجدد پژو 207 توسط ایران خودرو آغاز نشده است، مدیرعامل این شرکت اعلام کرده است تحویل این خودرو از شهریور 95 آغاز می شود. به نقل از دنیای اقتصاد ،ایران خودرو در شرایطی اقدام به پیش‌فروش پژو ۲۰۷‌آی کرده که تولید این محصول هنوز آغاز نشده است. با این حال، […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

با وجود اینکه هنوز تولید مجدد پژو 207 توسط ایران خودرو آغاز نشده است، مدیرعامل این شرکت اعلام کرده است تحویل این خودرو از شهریور 95 آغاز می شود.

به نقل از دنیای اقتصاد ،ایران خودرو در شرایطی اقدام به پیش‌فروش پژو ۲۰۷‌آی کرده که تولید این محصول هنوز آغاز نشده است. با این حال، مدیرعامل ایران خودرو  تاکید می‌کند که این شرکت احتمالا از تیرماه امسال، پژو ۲۰۷ را وارد مدار تولید خواهد کرد.

پیش‌فروش ۲۰۷ به سال گذشته و پس از اعلام توافق هسته‌ای مربوط می‌شود، چه آنکه ایران خودرویی‌ها پس از کسب اطمینان نسبت به بازگشت پژو به کشور (به‌دلیل توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های بین‌المللی)، این محصول را پیش‌فروش کردند. هرچند مسوولان ایران خودرو تاکید می‌کنند تولید پژو ۲۰۷ آی، ربطی به «قرارداد پژو» نداشته و به اصطلاح ماجرایی دیگر دارد، با این حال طبعا اگر این خودروساز فرانسوی با ایران خودرو قرارداد نمی‌بست، تولید ۲۰۷‌آی نیز امکانپذیر نبود. این محصول که به اعتقاد اهالی فن، تغییر شکل یافته پژو ۲۰۶ بوده و نام اصلی آن ۲۰۶ پلاس است، پیش از رفتن پژو از «جاده مخصوص» نیز در ایران خودرو به تولید می‌رسید و حالا قرار است برای بار دوم میهمان این شرکت شود. این در حالی است که ایران خودرویی‌ها هنوز تولید ۲۰۷ را آغاز نکرده‌اند و در لیست خودروهای تولیدی طی دو ماه نخست امسال، نامی از این محصول به چشم نمی‌آید. در این شرایط اما مدیرعامل ایران خودرو وعده تیرماه را برای بازگشت پژو ۲۰۷ به خط تولید این شرکت می‌دهد. به گفته هاشم یکه‌زارع، تولید پژو ۲۰۷ احتمالا در تیرماه و نهایتا در مرداد، آغاز می‌شود. وی با اشاره به اینکه تولید دوباره ۲۰۷ ارتباطی با قرارداد پژو ندارد، تاکید می‌کند که تحویل این محصول به مشتریان از شهریورماه امسال آغاز خواهد شد.

تسهیلات خرید قطعات ایساکو و خدمات تعمیرگاهی برای فرهنگیان

شرایط فروش بلند مدت پژو 405 و پژو 206 (خرداد 95)

شرایط فروش تندر 90 سایپا بهتر است یا ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی