پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پانامرا

افشای تصاویر پورشه پانامرا 2017

شرکت پورشه در حال حاضر سخت مشغول به کار بوده و قصد داشته هفته آینده نسل جدید پورشه پانامرا را معرفی سازد. حال پیش از معرفی، در فضای اینترنت تصاویر خودرو فاش شده که هیجان رونمایی این اتومبیل را از بین برده و اما در مقابل انتظار را به پایان رساند. باتوجه به تصاویر شاهد […]

javankhodro
شنبه - ۵ تیر ۱۳۹۵

شرکت پورشه در حال حاضر سخت مشغول به کار بوده و قصد داشته هفته آینده نسل جدید پورشه پانامرا را معرفی سازد. حال پیش از معرفی، در فضای اینترنت تصاویر خودرو فاش شده که هیجان رونمایی این اتومبیل را از بین برده و اما در مقابل انتظار را به پایان رساند.

باتوجه به تصاویر شاهد خودرویی با طرای بهتر هستیم که اگرچه ساختار یکسانی با نمونه های قبلی دارد اما تغییرات جزئی پیدا کرده که می توان جدید بودنش را تشخیص داد. در بخش طراحی چراغ ها پورشه به نظر می رسد از 718 الگوبرداری کرده و باتوجه به کاپوتی بلند، باید انتظار یک موتور 4 لیتری هشت سیلندر را داشت.

البته احتمال داشته قابلیت سفارش چند مدل شش سیلندر و هیبریدی نیز در کار باشد. گذشته از ظاهر در داخل می توان سلیقه بهتری که پورشه به کار گرفته را مشاهده کرد، به شکلی که بخش پشت آمپر تمامی دیجیتالی شده و تنها نشانگر دور موتور آنالوگ باقی مانده است.

در بخش سرنشینان عقب نیز شاهد تغییراتی هستیم که از جمله می توان به فضای بیشتر و صفحه نمایش لمسی کنترل اشاره داشت. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار نشست تا پورشه نسل جدید را رونمایی سازد.

منبع: autoblog.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی