پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات سایپا_تولید خودرو_پراید وانت

صادرات محصولات سایپا به لبنان

گروه خودروسازی سایپا در چند سال گذشته نسبت به افزایش صادرات اقدامات چشمگیری داشته و حالا پس از توافق با لبنان اولین صادرات محصولات سایپا که شامل خودروهای سواری ، تجاری، نیمه سنگین و سنگین هست ارسال شده است. گروه خودروسازی سایپا، اولین محموله صادراتی از خودروها و محصولات تولیدی خود را به لبنان صادرکرد.  […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۸ تیر ۱۳۹۵

گروه خودروسازی سایپا در چند سال گذشته نسبت به افزایش صادرات اقدامات چشمگیری داشته و حالا پس از توافق با لبنان اولین صادرات محصولات سایپا که شامل خودروهای سواری ، تجاری، نیمه سنگین و سنگین هست ارسال شده است.

گروه خودروسازی سایپا، اولین محموله صادراتی از خودروها و محصولات تولیدی خود را به لبنان صادرکرد.  احمد اسماعیلی، قائم‌مقام معاونت صادرات گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب گفت: پیرو فعالیت‌های بازاریابی گروه سایپا در بازار لبنان، با بررسی‌های همه جانبه و در نظرگرفتن شرایط اقتصادی بازار لبنان و بهره‌برداری از مزایای این بازار به‌عنوان یکی از مراکز اصلی گردشگری جهان و همچنین مذاکرات مستمر با متقاضیان همکاری در این کشور، گروه خودروسازی سایپا در بهمن ماه سال 94 موفق به امضای قرارداد فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود در بازار لبنان شد. اسماعیلی افزود: پیرو این توافق، سفارش‌های لازم از انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان یکی از اولین گام‌های حضور در بازار لبنان دریافت و متعاقب آن تولید انجام شد و محصولات تولیدی در فرآیند صادرات قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: این محموله در حالی به کشور لبنان صادر می‌شود که تاکید برمزیت‌های رقابتی محصولات گروه سایپا شامل قیمت اقتصادی، مصرف پایین سوخت، خدمات پس ازفروش گسترده و قطعات یدکی با قیمت مناسب، این فرصت را برای سایپا مهیا کرده تا با همکاری طرف لبنانی، نسبت به سیاست‌گذاری برای حضور موفق و کسب سهم قابل‌توجهی از فروش سالانه خودرو در کشور لبنان تمرکز کند. قائم‌مقام معاونت صادرات گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: حضور گسترده تمامی برندهای مطرح آمریکایی، اروپایی، آسیایی و همچنین ورود خودروهای دست دوم به کشور لبنان از چالش‌های اساسی سایپا در این مسیر است که امیدواریم با بهره‌برداری از شرایط و مزایای رقابتی محصولات گروه سایپا و نیز فرصت‌هاو ظرفیت‌های موجود در بازار خودروی لبنان، شاهد حضور جدی و مستمر گروه خودروسازی سایپا در این بازارباشیم. اسماعیلی در پایان گفت: اولین محموله صادراتی سایپا به لبنان، تعداد 152 دستگاه است که دربرگیرنده طیف وسیعی از محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا از خودروهای سبک سواری، تجاری و خودروهای تجاری نیمه‌سنگین و سنگین است.

بقای سایپا مشروط به همکاری با شرکای خارجی و حضور در بازار جهانی

صادرات پراید راست فرمان به پاکستان و دیگر کشورها

خودروهای ایران خودرو در ناوگان پلیس ترکمنستان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی