پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات-خودرو مدل 2017

عرضه خودروهای مدل 2017 در بازار

براساس اخبار جدید، برخی از واردکنندگان شخصی در هفته جاری مدل‌های ۲۰۱۷ خودرو را وارد بازار ایران کرده و تحویل مشتریان می‌دهند. با توجه به این که حدود ۶ ماه به آغاز سال جدید میلادی(۲۰۱۷) باقی مانده است، تحویل خودروهای مدل 2017 به مشتریان در بازار آغاز شده. این در حالی است که ۳ سال گذشته شرکت های […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۵

براساس اخبار جدید، برخی از واردکنندگان شخصی در هفته جاری مدل‌های ۲۰۱۷ خودرو را وارد بازار ایران کرده و تحویل مشتریان می‌دهند.

با توجه به این که حدود ۶ ماه به آغاز سال جدید میلادی(۲۰۱۷) باقی مانده است، تحویل خودروهای مدل 2017 به مشتریان در بازار آغاز شده. این در حالی است که ۳ سال گذشته شرکت های رسمی واردکننده خودرو نخواستند یا نتوانستند محصولات خود را در تابستان و یا حتی پاییز، با پلاک سال جدید میلادی عرضه کنند.

این موضوع موجب نارضایتی خریداران شده بود. چرا که با وجود مدل های جدید در بازار شرکت‌های واردکننده مدل‌های قدیم را به مشتری تحویل می‌دادند.

با این حال در سال جاری طبق یک عرف جهانی، خودروهای وارداتی زودتر از هر زمانی پا به کشور گذاشته تا کسانی که توانایی خرید دارند در اختیارشان قرار بگیرد.

خودروهای مدل ۲۰۱۷ وارد شده به بازار عمدتا محصولات تویوتا، هیوندای , بنز و کیا را شامل می شوند.

براساس گزارش میدانی از نمایشگاه های خودرو تهران در خیابان عباس آباد یک دستگاه تویوتا پریوس با مدل ۲۰۱۷ برابر با ۱۶۰ میلیون تومان و تویوتا کمری هیبرید فول XLE مدل ۲۰۱۷ با قیمت ۲۱۵ میلیون تومان به فروش میرسد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی