پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت کاپرا دو کابین

شرایط فروش ویژه برای کاپرا دو کابین

بهمن موتور به تازگی شرایط فروش ویژه ای برای وانت کاپرا دو کابین اعلام کرده که می تواند نظیر علاقه مندان خودروهای دو دیفرانسیل با بودجه محدود را به خود جلب کند.   بهمن موتور خودرو شاسی بلند دوکابین کاپرا 2400 سی سی مدل 95 را با پیش پرداخت 361.100.000 ریال طی تحویل 10 روزه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۵

بهمن موتور به تازگی شرایط فروش ویژه ای برای وانت کاپرا دو کابین اعلام کرده که می تواند نظیر علاقه مندان خودروهای دو دیفرانسیل با بودجه محدود را به خود جلب کند.

 

بهمن موتور خودرو شاسی بلند دوکابین کاپرا 2400 سی سی مدل 95 را با پیش پرداخت 361.100.000 ریال طی تحویل 10 روزه به فروش می رساند.
گفتنی است مبلغ بیمه بدنه به مبلغ پیش پرداخت اضافه خواهد شد.
کاپرا وانت شاسی بلند دو دیفرانسیل است که با ظاهر جذاب خود نظر علاقمندان و خصوصا جوانان را به خود جلب کرده است. برای عده ای موتور با حجم 2400 سی سی میتسوبیشی و قدرت 127 اسب بخاری و سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل و جادار بودن کاپرا دو کابین را می پسندند و گروهی دیگر طرفدار قابلیت آفرود با هزینه معمولی آن هستند.
اما مهمترین و ارزشمندترین قابلیت این خودرو داشتن سیستم تعلیق نرم نسبت به سایر خودروهای رقیب است که امکان استفاده دو منظوره از کاپرا دو کابین (باری و سواری) را فراهم می کند. کاپرا دو کابین در هر شرایطی قدرت و ابهت خود را به زیبایی نمایش می دهد و هزینه آفرود با آن از خیلی از شاسی بلندهای گران قیمت بازار کمتر است.

قیمت فروش نقدی و اقساطی لندمارک شاسی بلند

ویسمن موتور بیشتر سهام گروه بهمن را خرید

افزایش قیمت مزدا 3 + شرایط فروش (تیر 95)

بررسی فنی MG GS

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی