پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افزایش قیمت خودرو

افزایش قیمت خودرو بعد از تعطیلات

قیمت 12 خودرو داخلی و 6 خودرو وارداتی در اولین روز پس از تعطیلات  نسبت به روزهای ابتدایی تابستان با افزایش نسبتا زیادی مواجه شد. به گزارش عصر ایران بررسی قیمت خودرو های داخلی و وارداتی در 15 روز گذشته  نشان می دهد که قیمت 12 خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است. البته 3 خودرو نیز […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۵

قیمت 12 خودرو داخلی و 6 خودرو وارداتی در اولین روز پس از تعطیلات  نسبت به روزهای ابتدایی تابستان با افزایش نسبتا زیادی مواجه شد.

به گزارش عصر ایران بررسی قیمت خودرو های داخلی و وارداتی در 15 روز گذشته  نشان می دهد که قیمت 12 خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است. البته 3 خودرو نیز با کاهش قیمت روبرو بوده اند.بازار خودروهای خارجی نیز در 15 روز گذشته تلاتم زیادی داشته و تعدادی از خودروهای خارجی با افزایش قیمت روبرو شدند.بازار خودروهای داخلی:
پارس ال ایکس با 1میلیون و 300 هزار تومان ، پارس ای ال ایکس با 1 میلیون تومان ، پژو 405 با 100 هزار تومان ، تندر 90 فول ایران خودرو با 900 هزار تومان ،  دنا با 1 میلیون تومان، سایپا 111 با 400 هزار تومان، رنو ساندرو اتوماتیک با 800 هزار تومان تومان، پارس تندر با 500 هزار تومان، تندر 90 پارس خودرو با 600 هزار تومان،جک دنده ای اس 5 با 2 میلون تومان ، سراتوی اتوماتیک با 1 میلیون تومان و مزدا 3 با 3 میلیون تومان افزایش  قیمت در بازار مواجه شدند.

خودروهای داخلی

بر خلاف افزایش  قیمت تعدادی از خودرهای داخلی نیز افزایش کاهش قیمت را تجربه کردند. در این مدت تندر 90 اتوماتیک با 700 هزار تومان ، پژو اس ال ایکس با 300 هزار تومان و سمند ال ایکس با 500 هزار تومان کاهش قیمت مواجه شدند.

بازار خودروهای وارداتی

بازار خودروهای وارداتی نیز شاهد افزایش قیمت بوده. در این راستا سانتافه فول با 2 میلیون تومان، النترا با 3 میلیون تومان، تویوتا کرولا با 10 میلیون تومان ،کیا اسپورتیج با 5 میلیون تومان و  اپتیما با 4 میلیون تومان افزایش قیمت مواجه شد.در این این افزایش قیمت ها، تنها هیوندای سوناتا  با2 میلیون تومان  کاهش قیمت مواجه شده است .
خودروهای وارداتیبر اساس این گزارش آخرین قیمت خودروهای داخلی، چینی و برخی از پرفروش های خارجی در بازار به شرح جدول زیر است

جدول افزایش قیمت جدول افزایش قیمت

قیمت های درج شده مربوط به خودروهای کاردکس در بازار است که این قیمت ها برای خودروهای دارای پلاک بالاتر می رود.

معمولا زمان پلاک شدن خودرو های کاردکس یک هفته تا 10 روز بستگی به کارخانه تولید کننده خودرو  دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی