پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS5_دی اس 5

DS با شرایط فروش استثنایی

آرین موتور تابان نماینده رسمی برند لوکس DS Automobiles فرانسه در ایران، همزمان با عید سعید فطر DS5 را با شرایط ویژه به فروش می رساند. DS5 هاچ بک لوکس  و متمایز نسبت به رقبا، که تاکنون با استقبال خوبی هم از سوی علاقه مندان این برند پرمیوم اروپایی مواجه شده با قیمت 207 میلیون […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۵

آرین موتور تابان نماینده رسمی برند لوکس DS Automobiles فرانسه در ایران، همزمان با عید سعید فطر DS5 را با شرایط ویژه به فروش می رساند.

DS5 هاچ بک لوکس  و متمایز نسبت به رقبا، که تاکنون با استقبال خوبی هم از سوی علاقه مندان این برند پرمیوم اروپایی مواجه شده با قیمت 207 میلیون تومان به فروش می رسد..

در خرید اقساطی، مشتریان می توانند از وام 96 میلیون تومانی در دوره 12 ماهه بدون سود استفاده کنند که دوره بازپرداخت وام تا 24 ماه نیز با سود 18 درصدی نیز برای رفاه مشتریان از سوی شرکت در نظر گرفته شده است.

همچنین در خرید نقدی، تخفیف بسیار ویژه ای برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

DS5 هاچ بکی لوکس با فهرست امکانات جذاب است که علاوه بر کابین با کیفیت و جذاب، فضای جادار و راحتی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. این خودرو مشتریان خاص خود را دارند که هلاوه بر علاقه به تمایز، فوق العاده به جزییات و المان های لوکس اهمیت می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت  dsautomobiles.ir نمایندگی DS مراجعه کنید.

بررسی فنی DS5 جدید، سوغات لوکس فرانسوی

فیس لیفت آلفارومئو Giulietta معرفی شد

شرایط فروش DS برای اولین بار در ایران+ جدول قیمت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی