پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رده بندی کیفیت

صدر نشینان جدول کیفیت

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای ساخت داخل منتهی به خردادماه ۹۵ را منتشر کرده که در انتهای آن ۱۸ مدل خودرو با دریافت تنها یک ستاره کیفیت قرار گرفته اند. پنج خودروی پارس تندر، تندر ۹۰ اتوماتیک، تندر ۹۰ پارس خودرو، تندر ۹۰ ایران خودرو و رانا در سطح کیفی سه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۵

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای ساخت داخل منتهی به خردادماه ۹۵ را منتشر کرده که در انتهای آن ۱۸ مدل خودرو با دریافت تنها یک ستاره کیفیت قرار گرفته اند. پنج خودروی پارس تندر، تندر ۹۰ اتوماتیک، تندر ۹۰ پارس خودرو، تندر ۹۰ ایران خودرو و رانا در سطح کیفی سه ستاره قرار دارند.

به نقل از ایسنا، براساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای رنج قیمت کمتر از ۲۵ میلیون تومان، شامل سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، تیبا و سایپا ۱۱۱ دارای حداقل کیفیت بوده و در سطح کیفی یک ستاره قرار دارند.

اما در گروه خودروهای رنج قیمت بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، پنج خودروی پارس تندر، تندر ۹۰ اتوماتیک، تندر ۹۰ پارس خودرو، تندر ۹۰ ایران خودرو و رانا در سطح کیفی سه ستاره قرار دارند. سه خودروی MVM315  جدید ، پژو ۲۰۶ و دنا نیز دارای سطح کیفی دو ستاره هستند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل پژو ۲۰۶ SD، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵ و تیبا هاچ‌بک نیز دارای یک ستاره کیفی هستند.

در گروه خودروهای رنج قیمت بین ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، خودروی هایما  محصول ایران خودرو در سطح کیفی سه ستاره قرار دارد. دو خودروی جک و برلیانس H۳۳۰ نیز دارای دو ستاره کیفی هستند. بقیه خودروهای این گروه شامل MVM ۵۵۰،NEW MVM X۳۳ و لیفان X۶۰ نیز در سطح کیفی یک ستاره قرار گرفته‌اند.

در گروه خودروهای رنج قیمت بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز سه خودروی قرار گرفته در این گروه شامل کیا سراتو، تیگو ۵ و جک دارای دو ستاره کیفی هستند.

 مزدا ۳ به عنوان تنها خودروی قرار گرفته در گروه خودروهای رنج قیمت بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز  توانسته 3 ستاره کیفی را از آن خود کند.

جدول رده بندی کیفی خودروهای سبک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی