پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی آریزو 5 خسروانی

رونمایی از آریزو5 در مجتمع تجاری کوروش

آریزو5 تازه وارد چری در مجتمع تجاری کوروش رونمایی شد جوان خودرو: نمایندگی خسروانی در این چند سال گذشته توانسته فروش بسیار خوبی از محصولات چری و ام‌وی‌ام داشته باشد. این نمایندگی که به مدیریت حسین خسروانی فعالیت می‌کند روز گذشته در مجتمع تجاری کوروش از آریزو5 محصول جدید چری رونمایی کرد. به گزارش پایگاه […]

javankhodro
جمعه - ۲۵ تیر ۱۳۹۵

آریزو5 تازه وارد چری در مجتمع تجاری کوروش رونمایی شد

جوان خودرو: نمایندگی خسروانی در این چند سال گذشته توانسته فروش بسیار خوبی از محصولات چری و ام‌وی‌ام داشته باشد. این نمایندگی که به مدیریت حسین خسروانی فعالیت می‌کند روز گذشته در مجتمع تجاری کوروش از آریزو5 محصول جدید چری رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، چری آریزو5 یک سدان متوسط است. این خودرو از یک پیشرانه 4سیلندر 1.5لیتری بهرمند هست و قادر به تولید 116 اسب بخار است. این خودرو توسط نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خسروانی مدیران خودرو در مجتمع تجاری و تفریحی کوروش رونمایی شد. نمایندگی خسروانی تنها نمایندگی است که از وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهر تهران توانسته رتبه 1 را در بخش فروش و خدمات پس ازفروش بدست آورد.

حسین خسروانی مدیرعامل جوان این نمایندگی در خصوص رونمایی آریزو5 گفت: آریزو5 بعد از تیگو5 به عنوان دومین محصول چری در ایران راه یافته است. زمانی که تیگو5 با استقبال خوبی در کلاس شاسی بلند‌ها مواجه شد، فرصت برای عرض اندام محصول جدید در کلاسی جدید پیش آمد. چری اریزو5 یک سدان موفق در کشور چین، روسیه و شیلی هست. مطمئن هستم این خودرو با توجه به امکانات و سطح تجهیزات و رنج قیمتی مناسبی که دارد در بازار ایران از فروش بسیار خوبی برخوردار خواهد بود.

وی افزود: این خودرو با دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک در سه تیپ Luxury، Comfort و Excellent عرضه می‌شود. مدل کانفورت به صورت دنده‌ای و با 2ایربگ و سیستم ترمز ضدقفلABS روانه بازار می‌شود که قیمت آن 59 میلیون 700 هزار تومان درنظر گرفته شده است. مدل لاکچری آریزو5 نیز که مجهز به جعبه دنده اتوماتیکCVT است با 2ایربگ، رینگ17 اینچ، صندلی 4حالته، ترمز دیسکی، کروز کنترل، سیستم استارت بدون کلید، سیستم کمکی پارک (نمایش خطوط کمکی برای پارک کردن) و صفحه نمایش لمسی 7اینچی عرضه می‌شود. قیمت درنظر گرفته شده برای این تیپ نیز 66میلیون 700 هزار تومان است. همچنین در نسخه اکسلنت نیز شاهد استفاده بیشترین سطح امکانات و تجهیزات هستیم. در نسخه Excellent 6 ایربگ، DVD، دوربین عقب، سیستم کنترل پایداریESP، سانروف، سیستم ورود بدون کلید، شیشه و آینه برقی، غربیلک فرمان با روکش چرم، سیستم رانندگی ECO، سیستم نمایش میزان باد تایرها، سیستم  حرکت در سربالایی HHC و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به چشم می‌خورد. قیمت در نظر گرفته شده برای این تیپ هم 71 میلیون و 700 هزار تومان است.

حسین خسروانی در ادامه گفت: این خودرو هم از نظر ظاهری و هم از نظر امکانات و تجهیزات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مصرف سوخت مناسب در کنار قدرت خوب پیشرانه باعث شده تا این خودرو در بازار بی‌رقیب ظاهر شود. چری آریزو5 در تست‌های ایمنی کشور چین توانسته از موسسه ایمنی C-NCAP 5ستاره ایمنی را دریافت کند.

وی در خصوص شرایط فروش این خودرو نیز گفت: این خودرو به دو صورت نقدی و اقساطی عرضه می شود که در مدل نقدی 50 درصد از بهای خودرو در ابتدا و 50 درصد مابقی یک ماه دیگر همزمان با تحویل خودرو پرداخت می شود. در مدل اقساطی در ابتدا 30 درصد از بهای خودرو 30 درصد دیگر دو ماه بعد هنگام تحویل خودرو و 40 درصد مابقی در اقساط 12 تا 36 ماهه دریافت می شود.

در پایان این مراسم نیز به قید قرعه به چند نفر از مشتریانی که محصولات چری و ام‌وی‌ام را از نمایندگی خسروانی خریداری کرده بودند، هدایایی از قبیل 5 دستگاه تبلت و 1 سفر دبی اهدا شد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت نمایندگی خسروانی مراجعه کنید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی