پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تجلیل رامک خودرو از محیط بانان

اقدامی شایسته از گروه صنعتی رامک خودرو

گروه صنعتی رامک خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود به منظور ارتقا اخلاق کارکنان و وفاداری مشتریان و ارتقا اطمینان از طرفهای ذینفع و گسترش فعالیت های خیرخواهانه در بخش های مختلف در این راستا اقدام کرد. سرزمین ایران زادگاه غیور مردانیست که با نثار جان و مال خود حماسه ها آفریدند و با تلفیق عقیده […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۵

گروه صنعتی رامک خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود به منظور ارتقا اخلاق کارکنان و وفاداری مشتریان و ارتقا اطمینان از طرفهای ذینفع و گسترش فعالیت های خیرخواهانه در بخش های مختلف در این راستا اقدام کرد.

سرزمین ایران زادگاه غیور مردانیست که با نثار جان و مال خود حماسه ها آفریدند و با تلفیق عقیده و فکر عرش و فرش را به تحسین واداشتند بزرگ مردانی که در راه حفاظت و صیانت از تنوع زیستی و طبیعت پاک سرزمین ایران اسلامی کوششها نموده اند و جان ها سپرده اند.
گروه صنعتی رامک خودرو در راستای حمایت از فعالیت های زیست محیطی از فعالین این حوزه در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیرازاقدام به برگزاری مراسم تجلیل از خانواده 3 شهید محیطبان منوچهر شجاعی (استان فارس)، محمد دهقانی و پرویز هرمزی ( استان هرمزگان ) که مظلومانه به شهادت رسیدند اقدام نمود.
این مراسم در سالن ملاصدرا نمایشگاه خودرو شیراز در غرفه رامک خودرو با قرائت ایاتی از کلام خدا آغاز شد و در ادامه با پخش فیلمی کوتاه با موضوع مظلومیت شهدای محیط بان و باز سازی محل و چگونگی به شهادت رسیدن عزیزان آغاز گردید.
در ادامه نماینده رامک خودرو طی سخنرانی به حمایت بیشتر از محیطبانان کشور پرداخت وتمام مردم و مسئولیت را دعوت به همراهی در این راه کرد.او شهدای محیط بان را در جایگاه شهدای هشت سال دفاع مقدش خواند وخانوده آنان را نیز شایسته تکریم دانست که بار این فراق را به دوش می کشند.
سپس دکتر ..ولوی رئیس کل محیط زیست استان فارس طی سخنانی به آغاز شدن حرکت های خود جوش مردمی در راستای حمایت از مابع ملی وهمچنین افرادی که در این زمینه تلاش می کنند اشاره کرد.وی ضمن تقدیر از گروه صنعتی رامک خودرو برای برگزاری اولین مراسم تقدیر از خانواده شهدای محیطبان گفت: گروه صنعتی رامک خودرو که هیچ ارتباط کاری با محیط زیست ندارد می آید واقدام به برگزرای تجلیل می کند. نشان می دهد که این شرکت پیشرو و آغاز کننده یک حرکت ملی شده است.

پس ازاین سخنان لوح تقدیر وهمچنین هدایایی ارزنده توسط ،حسن بیگ محمدی مدیریت بازاریابی وفروش رامک خودرو، غلام رضا زارع مدیریت نمایندگی استان فارس رامک خودرو و دکتر ولوی ریئس کل محیط زیست استان فارس به نمایندگی ازگروه صنعتی رامک خودرو به خانواده محترم شهدای محیط بان منوچهر شجاعیان ،محمد دهقانی وپرویز هرمزی تقدیم شد.
گروه صنعتی رامک خودرو امیدوار است در آینده مردم ایران شاهد تکرار این وقایع تلخ نباشد و خواستار این است که با توجه به اینکه تا کتون بیش از 160 تن از محیطبانان عزیز توسط شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیده اند خیابانی با نام شهدا نامگذاری گردد تا یاد و خاطره آن فراموش نگردد.

پانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو شیراز

سانگ یانگ تیوولی بهترین کراس اوور 2016 کره

نتایج اولین دوره مسابقه عکاسی ایران گردی با محصولات سانگ یانگ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی