پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما اس 7_S7

با پرداخت 30 میلیون تومان صاحب ( هایما اس 7 ) شوید

ایران خودرو جدیدترین اطلاعیه پیش فروش خودرو هایما اس 7 را منتشرکرد. هایما اس 7 ، یك شاسی بلند جدید، با ظاهر و تجهیزات مناسب است. هایما اس 7 ، یك شاسی بلند جدید، با ظاهر و تجهیزات مناسب است. در این اطلاعیه دو مدل فروش برای هایما اس 7 در نظر گرفته شده است که در مدل اول شما […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۵

ایران خودرو جدیدترین اطلاعیه پیش فروش خودرو هایما اس 7 را منتشرکرد. هایما اس 7 ، یك شاسی بلند جدید، با ظاهر و تجهیزات مناسب است.

هایما اس 7 ، یك شاسی بلند جدید، با ظاهر و تجهیزات مناسب است. در این اطلاعیه دو مدل فروش برای هایما اس 7 در نظر گرفته شده است که در مدل اول شما با پرداخت 400 میلیون ریال پیش خرید خودروی خود را کلید می زنید و در روش دوم این مبلغ به 300 میلیون ریال تقلیل پیدا کرده است.

البته در روش دوم شما باید در تاریخ 10 مهر ماه تا 20 مهرماه مبلغ 100 میلیون ریال دیگر به حساب ایران خودرویی ها واریز کرده و در آذر ماه خودروی خود را دریافت نمایید. در مدل اول ودیعه دومی در کار نیست و شما خودروی خود را در آبان ماه دریافت می نمایید.

این در حالی است که سود مشارکت در هر دو روش 22 درصد و سود انصراف 20 درصد خواهد بود.

بروزرسانی: هایما S7 توربوشارژ به بازار می آید

این شاسی بلند متوسط از امكانات ایمنی مناسب و کابین راحت و جادار و تجهیزات رفاهی كامل برخوردار است که این ویژگی ها با طراحی مدرن برگرفته از فن آوری مزدا یک ترکیب متناسب و دوست داشتنی پدید آورده است. هایما اس 7 یكی از پرفروش ترین محصولات شركت هایما درسال 2013 است كه توانسته با بهره گیری از امكانات و تجهیزات روز دنیا جایگاه مناسبی را در بازار رقابتی به خود اختصاص دهد.

هایما در سال 1992 توسط بخش خصوصی و با همکاری و مشارکت شرکت مزدا تاسیس گردید و در سال 2006 سهم مزدا به شرکت خودرو سازی FAW انتقال یافت كه سومین شركت برتر در سال 2013 به لحاظ تعداد تولید در كشور چین می باشد. این خودرو با مشاركت شركت هایما در ایران خودرو خراسان به تولید رسیده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • ابراهیم صفاری | 12/07/1395 در 15:13

    سلام ، خودروی هایما را چرا با تعداد تقاضای مردم تولید نمیکنید تا بازار را از رقیبان بگیرید چون اگر مردم توی صف نوبت بمانند به سراغ رقیبان شما خواهند رفت ، مانند (ام وی ام ، جک ، لیفان)

کیوسک مطبوعاتی