پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

JAC_J5_جک_جی ای سی_جی5

شرایط جدید فروش جک J5 (مرداد 95)

شرکت کرمان موتور در جدیدترین بخشنامه فروش خود که مربوط به ماه مرداد است قیمت خودروی جک J5 را 571میلیون 100 هزار ریال تعیین کرده  و برای فروش این خودرو شرایط فروش جدید و چند مرحله ای در نظر گرفته است. در این بخشنامه نحوه پرداخت نقدی این خودرو به صورت دو مرحله ای بوده […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

شرکت کرمان موتور در جدیدترین بخشنامه فروش خود که مربوط به ماه مرداد است قیمت خودروی جک J5 را 571میلیون 100 هزار ریال تعیین کرده  و برای فروش این خودرو شرایط فروش جدید و چند مرحله ای در نظر گرفته است.

در این بخشنامه نحوه پرداخت نقدی این خودرو به صورت دو مرحله ای بوده و متقاضی با پرداخت 200 میلیون ریال می تواند ثبت نام اولیه خود را انجام دهد. مابقی قیمت خودرو در هنگام صدور دعوتنامه دریافت می شود.

خریداران خودروی جک J5 از تخفیف 6 میلیون ریالی بهره مند خواهند شد و سود مشارکت و انصراف به ترتیب 21 و 15 درصد تعیین شده است و خریداران در آذر و دی ماه 95 خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

اگر شما به رانندگی با خودروهای دنده اتوماتیک عادت دارید برای شما هم خبرهای خوبی داریم. شما تنها با پرداخت 672 میلیون و 100 هزار ریال می توانید از سواری با خودروی جک J5 اتوماتیک لذت ببرید.

اگر پول نقد شما در دسترس است تنها لازم است به یکی از نمایندگی های کرمان موتور مراجعه و ثبت نام فرمایید و شهریور امسال با خودروی جک خود آخرین سفرهای تابستان سال 95 را انجام دهید. اما اگر پول کامل در دسترس نیست نگران نشده و تنها با 250 میلیون ریال برای ثبت نام اقدام نموده و در هنگان صدور دعوت نامه مابقی پول را پرداخت نمایید.

کلیه خریداران این خودرو به صورت نقدی، از تخفیف 10 میلیون ریالی بهره خواهند برد و افرادی که به روش 2 مرحله ای اقدام به خرید کرده اند، خودروی خود را در آذر و دی 95 تحویل خواهند گرفت. سود مشارکت 20 و سود انصراف برای این مدل خرید 15 درصد است.

اما اگر شما علاقه مند به خرید خودروی جک J5 هستید اما توان پرداخت کل هزینه خودرو را به صورت نقدی ندارید، کرمان موتوری ها برای شما شرایط اقساط را تدوین کرده اند که می تواند شما را به خودروی دلخواهتان برساند.

در مدل فروش اقساطی خودروی جک با قیمت 672 میلیون و صد هزار ریال در دسترس شماست و تنها با پرداخت 200 میلیون ریال می توانید یک خودروی سواری جک J5 1.8 AT را خریداری فرمایید. البته مابقی مبلغ را باید در 4 فقره چک که با سررسید 2 ماهه می کشید پرداخت نمایید.

سود مشارکت و انصراف در این مدل خرید 22 و 15 درصد تعیین شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی