پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 5

چری آریزو5 نماد حرکت چینی ها

صنعت خودروسازی چین در راه تکامل گام های بلندی بر می دارد . در همین راستا برندهایی قدرتمند در چین هستند که با روند رو به رشد خود سعی دارند تصویری جدید از صنعت خودروسازی این کشور نشان دهند. به عنوان مثال شرکت چری به عنوان بزرگترین و موفق ترین صادر کننده خودرو از کشور […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

صنعت خودروسازی چین در راه تکامل گام های بلندی بر می دارد . در همین راستا برندهایی قدرتمند در چین هستند که با روند رو به رشد خود سعی دارند تصویری جدید از صنعت خودروسازی این کشور نشان دهند.

به عنوان مثال شرکت چری به عنوان بزرگترین و موفق ترین صادر کننده خودرو از کشور چین  را می توان  یکی از همین شرکت های موفق دانست.

تولید محصولات جدید با روند متفاوت از گذشته نشان دهنده ارتقاء کیفی در این شرکت است. روندی که با آغاز تولید خودروهایی چون آریزو5 و تیگو5 آغاز گشت و نقطه اوج آنرا امروز می توان در خودروهایی چون چری آریزو5 و تیگو5 دانست.

اخیرا شرکت چری سدان جدید و زیبای خود با نام آریزو5 را با موفقیت راهی بازارهای بین المللی کرده و توانسته فروش موفقی را تجربه کند  و عنوان دومین خودروی چینی پر فروش را در بازار رقابتی چین به خود اختصاص دهد.

از نظر بسیاری از کارشناسان و مشتریان، طراحی زیبا و جذاب ، امکانات رفاهی و امنیتی  مناسب در کنار تکنولوژی بالای  موتور خودرو که باعث  تولید نیرو محرکه مناسب و پر بازده و کاهش مصرف سوخت شده، سبب موفقیت این محصول گردیده است. شایان ذکر است که فروش چری آریزو5  در ایران نیز توسط شرکت مدیران خودرو آغاز شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی