پژو 2008 اولين محصول ايكاپ، با ظرفيت توليد سالانه هفت هزار دستگاه اسفندماه امسال وارد بازار مي شود. دومین خودروی جدید ایران خودرو نسخه فیس لیفت تندر 90 است که جایگزین تندر 90 اتوماتیک خواهد شد. همچنین دنای اتوماتیک با موتور توربو شارژ و سانروف امسال وارد بازار می شود. مديرعامل شركت ايران خودرو-پژو در […]
مديرعامل شركت ايران خودرو-پژو در گفت و گو با خبرنگاران با بيان کرد: دومين محصول مشترك ايران خودرو و پژو محصول 301 است كه با ظرفيت توليد سالانه 40 هزار دستگاه اسفند ماه سال آينده عرضه خواهد شد.
محمدرضا معتمد در حاشيه مراسم افتتاح نمايشگاه خودرو مشهد، مهم ترين دستاورد ايكاپ براي صنعت خودروي ايران را تحقق اولين سرمايه گذاري خارجي در توليد خودرو در ايران، توجه به عمق ساخت داخل قطعات و رونق چشم گير قطعه سازي، انتقال دانش فني طراحي و توليد و همچنين توسعه محصول با پلتفرم هاي جديد عنوان كرد.
معتمد در زمينه عمق ساخت داخلي محصولات شركت ايكاپ اظهار كرد: محصول پژو 2008 با عمق ساخت داخل 20 درصد آغاز و ظرف يك سال به 40 درصد افزايش خواهد يافت.
وي خاطرنشان كرد: در قرارداد جديد با پژو به صادرات 20 درصد توليد محصول مشترك توجه ويژه شده است.
معتمد مهم ترين بازارهاي صادراتي ايكاپ را بازار كشورهاي همسايه دانست و گفت: كشورهاي خاورميانه، بازار حوزه خليج فارس و شبكه صادراتي پژو و ايران خودرو، بازار هدف محصولات جدید ایران خودرو است.
معتمد تاكيد كرد: تمامي قطعه سازان بايد تاييديه ايكاپ را براي توليد قطعه كسب كنند، پژو دانش طراحي قطعه را به قطعه سازان ايراني انتقال خواهد داد.
همچنین معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو نیز در حاشيه نمايشگاه بين المللي خودرو مشهد در جمع خبرنگاران از ورود دنای جدید به بازار خبر داد و گفت: دناي جديد با قيمت كمتر از 50 ميليون تومان عرضه خواهد شد.
مصطفي خان كرمي، از عرضه تندر 90 فيس ليفت شده خبر داد و گفت: اين خودرو جايگزين تندر 90 اتومات فعلي مي شود.
وي به نقش ايران خودرو در تنظيم و كنترل بازار خودرو كشور اشاره كرد و گفت: هر محصولي كه متناسب با نياز مشتري بوده و قابليت رقابت داشته باشد، مي تواند در ايران خودرو توليد و عرضه شود.
معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو ضمن رد ركود در بازار خودرو كشور اظهار كرد: فروش ايران خودرو از ابتداي سال جاري تاكنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد رشد داشته است.
وي تاكيد كرد: روش هاي فروش ايران خودرو در جهت جلب و جذب مشتريان تغيير كرده و ايران خودرو عرضه هيچ يك از محصولات خود را به بازار محدود نكرده است.
وي با اشاره به نمايش محصولات مشترك ايران خودرو و پژو در نمايشگاه مشهد خاطرنشان كرد: يكي از اهداف حضور ايران خودرو در اين نمايشگاه ارزيابي نظر مشتريان نسبت به محصولات ايكاپ و آشنايي و استفاده از ديدگاه هاي مشتريان در طراحي و توليد خودرو است.
خان كرمي يادآور شد: پيش فروش خودروي كپچر با موعد تحويل بهمن و اسفندماه امسال آغاز شده است. وي از عرضه گراندويتاراي جديد خبر داد و گفت: محصول پژو 207 جديد كه داخلي سازي شده نيز به زودي عرضه خواهد شد.
هم زمان با برپايي شانزدهمين نمايشگاه بين المللي خودرو و صنايع وابسته در مشهد، از نسخه جديد پروژه خدمات پس از فروش ايساكو رونمايي شد.
مديرعامل شركت ارايه دهنده خدمات پس از فروش ايران خودرو، ايساكو، با اشاره به رويكرد ايساكو در شيوه ارايه خدمات الكترونيك اظهار كرد: سامانه نرم افزاري كه از طريق موبايل در دسترس مشتريان است زمان اعلام نياز تا دريافت خدمات را كوتاه تر كرده و با صرفه جويي در زمان رضايتمندي مشتريان را فراهم مي كند.
رضا حسيني در نشست خبري مراسم رونمايي از موبايل اپليكيشن ضمن اشاره به طراحي خاص غرفه ايساكو براي بهره برداري بازديدكنندگان از اين نرم افزار گفت: از طريق اين سامانه خدمات ايساكو به صورت غيرحضوري انجام مي شود. وي تاكيد كرد: قابليت هاي اين نرم افزار توسعه و بهبود خواهد يافت.
وي افزود: قبلا اين سيستم به صورت نوبت دهي بود ولي در سامانه جديد شرايطي ايجاد كرديم تا مشتري ضمن ورود به سامانه، اطلاعات فني و مورد نياز را به صورت آنلاين كسب كند.
حسيني به قابليت هاي مختلف سامانه جديد اشاره كرد و گفت: با توجه به اين كه مشتري براي مراجعه حضوري با كمبود وقت روبرو است قابليتي روي اين سامانه ايجاد شده كه به محض ايجاد درخواست از طريق جي.پي.اس محل حضور مشتري شناسايي مي شود.
وي ادامه داد: به محض ارسال درخواست مشتري، اطلاعات از طريق سامانه هوشمند به نزديك ترين موتورسوار امداد اعلام شده و نيروي امدادي در زمان كوتاهي در محل مورد نظر حاضر مي شود. اطلاعات موتورسوار نيز از طريق اين اپليكيشن به مشتري اعلام مي شود.
حسيني به رفع دغدغه هاي نمايندگي ها از طريق اين سامانه اشاره كرد و گفت: اين خدمات مي تواند به شبكه نمايندگي هاي ايساكو كمك زيادي كند.
وي در ادامه گفت: يكي ديگر از خدمات اين سامانه ارايه اطلاعات مربوط به هزينه قطعات و خدمات به مشتري است.
حسيني افزود: موبايل اپليكيشن ايساكو هزينه اجناس، قطعات و اجرت خدمات را براي مشتري نمايش مي دهد، كافي است كه مشتري كد قطعه را وارد كرده و اطلاعات را مشاهده كند.
اين سامانه در دو حالت اندرويد و آي.او.اس در كافه بازار وجود دارد كه علاقه مندان مي توانند آن را نصب و آخرين تغييرات ايجاد شده را نيز در زمان نصب مشاهده كنند.
با سلام وقت بخیر
ما بخاطر حمایت از تولید داخل با دوستان سه تا پژو 206اس دی وی8خریدیم بیست هزار نرفته دیسک کلاچ تمام شده هنوز یک ماه دوشاخه کلاچ جدید سفارش دادن نرسیده