پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکبان ها

به پارکبان ها پول ندهید

جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه مردم نباید به صورت دستی پولی بابت پارک حاشیه خودرو به پارکبان ها پرداخت کنند، گفت: با توجه به اصل بودن اخذ مکانیزه هزینه پارک حاشیه‌ای، پلیس هیچ‌گونه اعمال قانونی در خصوص اماکنی که دستگاه‌های پارکومتر ندارند، نخواهد کرد. سرهنگ حسن عابدی، با اشاره به مشکلات موجود […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۵

جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه مردم نباید به صورت دستی پولی بابت پارک حاشیه خودرو به پارکبان ها پرداخت کنند، گفت: با توجه به اصل بودن اخذ مکانیزه هزینه پارک حاشیه‌ای، پلیس هیچ‌گونه اعمال قانونی در خصوص اماکنی که دستگاه‌های پارکومتر ندارند، نخواهد کرد.

سرهنگ حسن عابدی، با اشاره به مشکلات موجود در اخذ هزینه دستی پارک حاشیه‌ای خودرو که توسط پارکبان ها انجام می‌شود، اظهار کرد: از نظر پلیس اخذ دستی پول توسط پارکبان ها هیچ توجیهی ندارد و ما تاکید ویژه‌ای در اخذ الکترونیکی و مکانیزه پارک‌های حاشیه‌ای داریم.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مردم باید بدانند با توجه به اصل بودن اخذ الکترونیکی هزینه پارک حاشیه‌ای خودرو، پلیس هیچ‌گونه اعمال قانونی در خصوص اماکنی که به دستگاه‌های مکانیزه و پارکومتر مجهز نیستند انجام نخواهد داد.

وی با بیان اینکه مردم نباید به صورت دستی پولی بابت پارک حاشیه خودرو به پارکبان ها پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: از نظر ما اخذ دستی پول پارک خودرو در حاشیه معابر توسط پارکبان‌ ها هیچ توجیهی ندارد.

به گفته عابدی، پلیس پیگیر اخذ مکانیزه هزینه پارک حاشیه‌ای خودرو و نصب تجهیزات مکانیزه و الکترونیکی در اماکنی که نیاز به نصب این تجهیزات دارند خواهد بود.

دستگاه پارکومتر

به گزارش تسنیم، اخذ دستی وجه نقد به پارکبان‌ها در حاشیه‌ برخی معابر پایتخت در حالی انجام می‌شود که زمان پارک، مبلغ و حتی قبوض افرادی که تحت عنوان پارک‌بان، اقدام به اخذ پول از مردم می‌کنند وجود ندارد.

اعلام خلافی خودرو ساماندهی می شود+جدول نرخ جرایم رانندگی

ممنوعیت تردد خودروهای تولیدی قبل از 83 در محدوده طرح LEZ

جریمه 60 هزار تومانی برای پوشاندن پلاک خودرو و موتورسیکلت

آژیر آمبولانس ها چه زمانی به صدا در می‌آید؟

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • بابک | 14/06/1395 در 13:02

    خیابانها را به تعدادی افراد خاص اجاره داده اند و این افراد نیز برای خود پارکبان استخدام کرده اند مردم چه کنند ! این افراد را جمع کنید مگر مملکت قانون ندارد ؟حتی در خیابانهای فرعی و در مواردی در خیابانهای بن بست نیز افرادی صاحب پارکینگ شده اند و در صورت عدم پرداخت باید با آنها گریبانگیر شد

کیوسک مطبوعاتی