پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ناصر آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو

همکاری پارس خودرو و نیسان

مدیر عامل پارس خودرو در جریان رونمایی از رنو ساندرو استپ وی از همکاری با نیسان در آینده خبر داد. در جریان رونمایی از ساندرو استپ وی، مدیرعامل پارس خودرو ضمن اعلام اینکه رنو پارس به عنوان شریک استراتژیک این شرکت به شمار می رود، از همکاری با نیسان در آینده ای نزدیک خبر داد. در […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

مدیر عامل پارس خودرو در جریان رونمایی از رنو ساندرو استپ وی از همکاری با نیسان در آینده خبر داد.

در جریان رونمایی از ساندرو استپ وی، مدیرعامل پارس خودرو ضمن اعلام اینکه رنو پارس به عنوان شریک استراتژیک این شرکت به شمار می رود، از همکاری با نیسان در آینده ای نزدیک خبر داد.

در اين برنامه كه با حضور مديران ارشد گروه سايپا، وزارت صنعت معدن و تجارت و شركت پارس خودرو برگزار شد، مهندس ناصر آقامحمدي مديرعامل شركت پارس خودرو با اشاره به گذر از روزهاي سخت تحریم گفت امروز به سرعت از شرايط گذشته در خال دور شدن هستيم و این شرکت هميشه در كيفيت پيشرو بوده است.

پارس خودرو مشتريانش را مشعوف نکرده اما آنها هميشه از نظر كيفيت از اين شركت راضي بوده اند. با توجه به اینکه خطوط تولید رنو و نیسان موجود است در آینده با همكارانمان در رنو يك برنامه جامع داريم و رنو شريك ايتراتژيك ماست. در آينده ايي نه چندان دور محصولات جديدي از رنو و نيسان در پارس خودرو توليد مي شود.


رنو_پارس_خودرو

همچنین پيمان كارگر مديرعامل شركت رنو پارس در مراسم رونمايي از رنو ساندرو استپ وي گفت: روند بازار جهانی با توجه به ترافیک روز افزون شهرها به سمت خودروهاي جمع و جور و كوچك است و ساندرو استپ وي يكي از اين همین خودروهاست كه با كيفيت مناسب توليد خواهد شد.
لازم به ذکر است ساندرو استپ وی در شش رنگ در پارس خودرو توليد مي شود.

 

ساندرو استپ وی مجوزهای لازم را دارد


قیمت و مشحصات ساندرو استپ وی

ساندرو استپ وی این هفته رونمایی می شود

شرایط فروش محصولات پارس خودرو + جدول (شهریور 95)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی