پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو استپ وی

قیمت و مشحصات ساندرو استپ وی

 با گذشت کمتر از چند ماه از آغاز تولید رنو ساندرو نسل یک توسط شرکت پارس خودرو، این خودروساز ایرانی خبر از ساخت ساندرو استپ وی یا کراس‌اوور داده است و گفته می‌شود که ساخت این خودرو مدتی است که آغاز شده است. ساندرو استپ وی با اندکی ارفاق همان رنو ساندرو معمولی است که تنها […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۵

 با گذشت کمتر از چند ماه از آغاز تولید رنو ساندرو نسل یک توسط شرکت پارس خودرو، این خودروساز ایرانی خبر از ساخت ساندرو استپ وی یا کراس‌اوور داده است و گفته می‌شود که ساخت این خودرو مدتی است که آغاز شده است.

ساندرو استپ وی با اندکی ارفاق همان رنو ساندرو معمولی است که تنها اندکی ارتفاع گرفته، ابعادش بزرگ‌تر شده و اکنون در کلاس خودروهای شاسی‌بلند قرار دارد. استفاده از پلت‌فرم، شکل کلی بدنه و اتاق ساندرو هاچ‌بک باعث شده تا علاوه بر کاهش هزینه‌ نهایی خودرو، افرادی که به مدل‌های کراس‌اوور نیاز دارند و درعین ظاهر و مشخصات ساندرو هاچ‌بک را می‌پسندند به سمت خرید این خودرو کشیده شوند.

ساندرو استپ وی همانند نسخه هاچ‌بک از جلوپنجره‌ افقی و چندردیفی سود می‌برد که درکنار چراغ‌های بیضوی، جلوه‌ای جذاب از این خودرو می‌سازد. استفاده از حاشیه‌های مشکی رنگ در سپر و زه‌های چرخ‌ها نیز باعث می‌شود تا نمونه سبک و هاچ‌بک ساندرو با مدل استپ‌ وی تفاوت‌های ظاهری داشته باشد. ساندرو استپ وی باتوجه به ماهیت کراس‌اوور بودن خود، از سطح زمین 175 میلی‌متر فاصله دارد و طول، عرض و ارتفاع آن به‌ ترتیب 4024 و 1753 و 1544 میلی‌متر است.

فروش نوروزی پارس تندر و رنو ساندرو +هدیه مولتی مدیا

در داخل کابین، همانند نمای بیرونی، همه‌چیز مشابه ساندرو هاچ‌بک است؛ کیسه‌هوای راننده و سرنشین، تهویه مطبوع دستی، کنترل‌های سیستم‌صوتی از زیر فرمان، قفل مرکزی، کامپیوتر سفری و پشت‌سری های تنظیم شونده از ویژگی‌های قابل ذکر کابین ساندرو استپ‌ وی است.

ساندرو استپ وی از پیشرانه K4M که در ساندرو هاچ‌بک نیز موجود است بهره می‌برد. این پیشرانه 4 سیلندر خطی، 1.6 لیتر حجم دارد و توانایی تولید 105 اسب‌بخار و 140 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. ترمزهای دیسکی خنک‌شونده و کاسه‌ای در عقب هم وظیفه کنترل و کاهش سرعت مدل استپ‌ وی را به همراه سیستم‌های کمکی ABS و EBD به عهده دارند.

ساندرو استپ وی قرار است با رنگ‌بندی سفید، نقره‌ای، آبی و قرمز در بازه قیمتی جذاب 50 تا 55 میلیون‌ تومان عرضه خواهد شد.

بروز رسانی: آغاز فروش رنو ساندرو استپ وی از یکشنبه صبح (اسفند 95)

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • محمود | 25/06/1395 در 00:24

    خوبه

کیوسک مطبوعاتی