پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی رونمایی شد+آلبوم عکس های مراسم رونمایی+قیمت

رنو ساندرو استپ وی کراس اوور خوش قیمت بازار امروز در مراسمی با حضور دکتر جمالی مدیر عامل گروه سایپا، اعضای وزارت صنایع و معادن و پیمان کارگر مدیرعامل رنوپارس رونمایی شد. مهندس جمالی مدیر عامل گروه سایپا در حاشیه این مراسم اعلام کرد، با توجه به اینکه 20 درصد تقاضای بازار به پراید اختصاص […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

رنو ساندرو استپ وی کراس اوور خوش قیمت بازار امروز در مراسمی با حضور دکتر جمالی مدیر عامل گروه سایپا، اعضای وزارت صنایع و معادن و پیمان کارگر مدیرعامل رنوپارس رونمایی شد.

مهندس جمالی مدیر عامل گروه سایپا در حاشیه این مراسم اعلام کرد، با توجه به اینکه 20 درصد تقاضای بازار به پراید اختصاص دارد و این به خاطر قیمت ارزان این خودرو است، ما نمی توانیم محصولات خارجی و روز اروپا را با قیمت کمتر از 30 میلیون تومان در بازار عرضه کنیم. به همین خاطر در حال طراحی و تحقیقات برروی محصولی 100 درصد داخلی هستیم که در آینده قرار است جای پراید را بگیرد. پلت فرم این محصول طراحی شده و در حال تحقیقات برروی آن هستیم.

 

رنو ساندرو استپ وی:

ساندرو استپ وی، از یک هاچ بک سوپرمینی به یک کراس اوور کوچک سایز مبدل شده است. این خودرو جدید به عنوان یک کراس اوور تغییراتی از لحاظ ابعاد نسبت به مدل هاچ بک خود داشته است، ساندرو استپ وی ۴ میلی متر افزایش طول و ۱سانتی متر عریض تر شده و با توجه به کراس اوور بودنش ۱سانتی متر مرتفع شده و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۴۰۲۴ ،۱۷۵۳ و ۱۵۴۴ میلی متر است.

در قسمت جلویی خودرو طراحی اسپرت تر و جسورانه تری نسبت به مدل هاچ بک دیده می شود، استفاده از رنگ مشکی برای کاسه چراغ ها و تریم مشکی برای جلو پنجره حس خوبی رو القا می کند و از آن حس خلا و سادگی بیش از حد موجود در نسخه هاچ بک کاسته شده است. به لطف استفاده از فلاپ های مشکی در جلو، گلگیرها و عقب خودرو حس خامی در طراحی بهبود یافته و یک حس عضلانی و اسپرت بودن رو القا می کند که به ماهیت کراس اوور بودن خودرو کمک می شود.

فضای داخلی خودرو به مقدار بسیار کمی بزرگ شده و تریم داخلی خودرو مانند مدل هاچ بک می باشد البته احتمال تغییرات جزیی در نسخه داخلی وجود دارد. همچنین پیش بینی می شود که نسخه موجود در ایران به یک نمایشگر ۷ اینچی مجهز باشد و همچنین با افزایش سایز تایرها در نسخه استپ وی روبه رو هستیم که اطلاعاتی از ابعاد دقیق آن در دست نیست.

در کل پارس خودرو از همان المان های ساندرو هاچ بک برای استپ وی استفاده می کند از جمله بیشتر ادوات داخلی خودرو.

قیمت نوع اتوماتیک این خودرو 52 میلیون و 550 هزار تومان و قیمت نوع دنده ای را 46 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شد.

رنو ساندرو استپ وی

آپشن هایی که طبق اعلام غیر رسمی پارس خودرو؛ ساندرو استپ وی دارا می باشد عبارت است از:

کیسه هوای دوگانه(راننده، سرنشین)
تهویه مطبوع دستی
قفل مرکزی
کنترل سیستم صوتی از زیر فرمان
کامپیوتر سفری
پشت سری تنظیم شونده

مشخصات فنی

ساندرو استپ وی مثل نسخه هاچ بک خود روی پلت فرم ال۹۰ بناشده و وجه مشترکات زیادی باهم دارند. این خودرو به پیشرانه کی۴ام مجهز می باشد، این پیشرانه ۱۶۰۰ لیتر حجم دارد که بین ۴ سیلندر خطی تقسیم می شود و قادر است قدرتی برابر ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری حدود ۱۴۰ نیوتن متر تولید کند همچنین قدرت این موتور توسط یک گیربکس ۵سرعته دستی یا ۴سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

ترمزهای استپ وی در جلو دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه ای می باشد که به دو سیستم( ای.بی.اس و ای.بی.دی) نیز مجهز است.

همکاری پارس خودرو و نیسان

ساندرو استپ وی مجوزهای لازم را دارد

ساندرو استپ وی این هفته رونمایی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • م | 19/06/1395 در 01:35

    وای چقدر اپشن داره. اوه اوه اوه. وااااااااااااای

  • یکی از مردم | 20/06/1395 در 06:25

    به قول این دوستمون . واااااای چفدر آپشن . وااااای چقدز زیبا . وااااااای چقدر…… چقدر هم نصبت به امکلنات و زیبایی قیمیتش ناچیزه !!! ادم حال میکنه وقتی میبینه کیسه هوای دوگانه(راننده، سرنشین) جزو آپشن هستن و باید بابتشون هزینه اضافه بدیم . بسیار عالی

  • مهدی | 16/03/1396 در 04:36

    این همه آپشن داره عجب ماشینی پشت سری هم تنظیم میشه ایولا خخخخخخخخ

کیوسک مطبوعاتی