پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مراسم ورود چانگان CS35_محصول کراس اوور سایپا-1

مراسم ورود به بازار چانگان CS35 برگزار شد.

مراسم ورود چانگان CS35 به عنوان کراس اوور سایپا به بازار خودرو با حضور مديرعامل، رئيس هيت مديره سايپا و مديران بين المللي چانگان در هتل المپيك برگزار شد. دكتر مهدي جمالي در مراسم ورود به بازار اولين سري كراس اور چانگان CS35 در هتل المپيك گفت: اگر يادتان باشد حدود يكسال پيش در دوران […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

مراسم ورود چانگان CS35 به عنوان کراس اوور سایپا به بازار خودرو با حضور مديرعامل، رئيس هيت مديره سايپا و مديران بين المللي چانگان در هتل المپيك برگزار شد.

دكتر مهدي جمالي در مراسم ورود به بازار اولين سري كراس اور چانگان CS35 در هتل المپيك گفت: اگر يادتان باشد حدود يكسال پيش در دوران سخت برنامه ايي را به نام اتوخدمت تنظيم كرديم كه بر اساس آن توانستيم امروز را شاهد باشيم و فرداهاي موفق هم در راهند. وي ادامه داد: امروز به همت عزيزان و مردم در يك سال گذشته امروز در همه شرايط از نظر مالي توليد و فروش در وضعيت خوبي قرار دارد. توليد نسبت به سال قبل بهتر شده و امروز ٢٠٠٠ دستگاه خودرو در گروه توليد ميشود و انشالله در پايان سال به عدد ٦٠٠ هزار خواهيم رسيد. در خصوص قراردادهاي خارجي ما در شرايط مطلوب هستيم و انتخاب طرف خارجي با ماست و این خود یک تغییر اساسی نسبت به گذشته است.

انشالله در اينده نزديك يك محصول جديد ساخت و طراحي سايپا راهي بازار ميشود و تا پايان سال ساينا هم به گيرباكس اتوماتيك مجهز خواهد شد.

شایان ذکر است که قیمت چانگان CS35 در شرایط فروش 64 میلیون تومان عنوان شده بود.

اخبار و مطالب مرتبط با چانگان CS35

شرایط پیش فروش محصولات سایپا + جدول (مرداد95)

شرایط جدید فروش برای چانگان CS35

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی