پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو و پژو

مشاركت قطعه سازان ايراني در زنجيره تامين محصولات ایران خودرو و پژو آغاز شد

نشست مشترك قطعه سازان ايران خودرو و پژو با حضور مديران ارشد و سازندگان دو شركت ايراني و فرانسوي، با هدف شناخت فرصت ها و توسعه همكاري هاي زنجيره تامين در توليد محصول مشترك برگزار شد. به گزارش ايكوپرس، در اين نشست بيش از 130  مدير از  65شركت تامين كننده فرانسوي به همراه 16 نفر […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

نشست مشترك قطعه سازان ايران خودرو و پژو با حضور مديران ارشد و سازندگان دو شركت ايراني و فرانسوي، با هدف شناخت فرصت ها و توسعه همكاري هاي زنجيره تامين در توليد محصول مشترك برگزار شد.

به گزارش ايكوپرس، در اين نشست بيش از 130  مدير از  65شركت تامين كننده فرانسوي به همراه 16 نفر از مديران ارشد پژو حضور داشتند. علاوه بر آن بيش از 140 نفر از تامين كنندگان و قطعه سازان كشور نيز به دعوت شركت ساپكو در اين نشست حاضر بودند تا علاوه بر حضور در همايش امروز، فردا نيز ديداري دو و چند جانبه اي با همكاران فرانسوي خود داشته باشند.

 نشست ایران خودرو

براساس اين گزارش، در اين نشست حسين نجاري، مديرعامل ساپكو و محمدرضا معتمد مديرعامل شركت مشترك ایران خودرو و پژو  «ايكاپ» و همچنين ژان كريستف كمار، قائم مقام اجرايي پژو در منطقه خاورميانه و آفريقا  و جومبارت، قائم مقام پروژه هاي عملياتي اين شركت در ايران سخنراني كردند.

نشست فعالان زنجيره تامين ایران خودرو و پژو فردا نيز ادامه خواهد داشت و با بازديد هيات فرانسوي از خطوط توليد سازندگان ايراني دنبال خواهد شد.

تسریع در خودکفایی قطعات خودروهای جدید، ایجاد تعامل دو سویه میان قطعه سازان دو شرکت جهت ارتقای کیفی قطعات، افزایش توان فنی مهندسی و رقابت پذیری سازندگان داخلی، ایجاد پتانسیل های صادراتی در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و بسترسازی برای عقد قراردادهای همکاری مشترک از جمله اهدافی است که در این گردهمائی دو روزه دنبال مي شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی