پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شکسته شدن چرخ فوکر ایران ایر

چرخ فوکر ایران ایر در فرودگاه مهرآباد شکست

 چرخ دماغه پرواز 212 فوکر ایران ایر در فرودگاه مهرآباد شکسته شد. به گزارش ایران‌جیب به نقل از کانال شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، این هواپیما قصد عزیمت به بیرجند را داشت که در هنگام خیزش دچار سانحه شد. مسافران هم اینک به ترمینال منتقل شده اند. مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري نیز […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

 چرخ دماغه پرواز 212 فوکر ایران ایر در فرودگاه مهرآباد شکسته شد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از کانال شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، این هواپیما قصد عزیمت به بیرجند را داشت که در هنگام خیزش دچار سانحه شد. مسافران هم اینک به ترمینال منتقل شده اند.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري نیز در باره این حادثه گفت: اشكال در ارابه فرود (لندينگ گير) مانع از انجام پرواز شماره 212 هواپيماي ایران ایر در فرودگاه مهرآباد شد.

رضا جعفرزاده اظهارداشت: ساعت 14:27 امروز يك فروند هواپيماي فوكر 100 متعلق به هواپيماي جمهوري اسلامي ايران مسير تهران – بيرجند به علت اشكال در ارابه فرود هواپيماي ایران ایر در پاركينگ فرودگاه مهرآباد موفق به انجام پرواز خود نشد.

وي گفت: خوشبختانه به هيچ يك از 105 مسافر و 9 خدمه پرواز هواپيماي مذكور آسيبي نرسيده و هواپيماي جايگزين براي انتقال مسافران در نظر گرفته شد.

غول پیکرترین هواپیمای جهان در چین ساخته می شود

سازمان هواپیمایی ایران توافق با بوئینگ را تایید کرد.

تغییر مسیر خطوط هوایی کشورهای خارجی به ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی